Er det bare migHej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

351 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. marts 2012

Anonym trådstarter

Hej piger!

Årrh jeg går og er lidt utryg..

Min lille pige er stoppe med at " snakke" med mig.. Hun ligger bare og kigger på mig og alle andre steder..  Hun bliver 4 mdr her til april.. Hun kan godt smile nårh hun ser mig.. Vi har meget øjnkontakt. Men jeg kan bare ikke lide at hun er stoppet med at snakke med og til mig.

Det skal siges at mig og hendes far er gået fra hinanden og jeg er flyttet for en lille mdr siden så ved ikke om det har noget med det at gøre.

Hun spiser fint og sover okay sys jeg, og man kan se at hun tager på..

Hun har jo kun mig hele tiden.. kan det være derfor?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2012

blomst84

Jeg er sikker på det er fordi  lille pige er begyndt at opdage verden omkring hende hun er tryg og ved hvor hun har dig, så nu skal de ting hun begynder at få øje på studeres hun smiler når hun ser dig og ved hvor du er, så kan hun trygt kigge på alt det nye og spændende

Anmeld

24. marts 2012

Anonym trådstarter

Ikke nogle der har nogle gode råd`?

Anmeld

24. marts 2012

Pige2009

Giv det lidt tid, for måske er hun ved at udvikle et tigerspring Jeg tror ikke, du skal tage det så tungt. Ellers kan du sprøve at kontakte SP og spørge hende, om hun har set det før.

Anmeld

24. marts 2012

LR85

Jeg tænker det mest kvalificerede svar får du nok fra din sundhedsplejerske. 

Det er jo svært når vi ikke kender dig eller dit barn. Og hvor meget i 'snakkede' før. 

Om ikke andet må du jo sørge for a have mange stunder om dagen hvor du pludre og snakker med hende. 

Anmeld

24. marts 2012

Anonym trådstarter

LR85 skriver:

Jeg tænker det mest kvalificerede svar får du nok fra din sundhedsplejerske. 

Det er jo svært når vi ikke kender dig eller dit barn. Og hvor meget i 'snakkede' før. 

Om ikke andet må du jo sørge for a have mange stunder om dagen hvor du pludre og snakker med hende. 

Nårh hun er vågen snakker vi sammen eller det vil sige at jeg snakker.. For hun kigger bare og tænker hold kæft du dum.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.