Han bliver så stor min "lille" baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

416 visninger
9 svar
0 synes godt om
24. marts 2012

An&Jo

Sørme om ikke lige jeg har købt en juniorseng til bassen..

han bliver jo alt for stor den dejlige dreng..

Men kan også mærke på ham at det er på tide at han kommer ud af tremmesengen nu, for han hopper over siderne, men hvor er det altså surrealistisk at han om under 3 uger bliver 2 år..

Håber han bliver glad for sin nye seng når han kommer hjem fra weekend ved farmand..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2012

Koen.

Det er bare så vildt når de kommer i junior seng, så forsvinder det sidste baby-hed

Lærke fik en junior da hun var 20 og elsker den så krydser fingre for i har samme succes

Anmeld

24. marts 2012

An&Jo

tanja. skriver:

Det er bare så vildt når de kommer i junior seng, så forsvinder det sidste baby-hed

Lærke fik en junior da hun var 20 og elsker den så krydser fingre for i har samme succes

jaa, så er min baby bare helt væk..

Anmeld

24. marts 2012

Koen.

An&Jo skriver:

jaa, så er min baby bare helt væk..

de vil altid være vores små babyer inderst inde

Anmeld

24. marts 2012

B&J

ja de små babyer er hurtige væk

men vi har dog ingen junior seng inu selv om han er 2år men han hopper heller ikke over kanten inu

Anmeld

24. marts 2012

An&Jo

tanja. skriver:

de vil altid være vores små babyer inderst inde

Det vil de ihvertfald ja..

Anmeld

24. marts 2012

An&Jo

B&J skriver:

ja de små babyer er hurtige væk

men vi har dog ingen junior seng inu selv om han er 2år men han hopper heller ikke over kanten inu

de er vildt hurtigt væk ja..

ville os ønske han kunne holdes i tremmesengen lidt endnu, for flytningen er jo dyr nok i sig selv, men har heldigvis fundet en rigtig fin brugt seng, som jeg kun skal give 300kr for

Anmeld

24. marts 2012

B&J

An&Jo skriver:

de er vildt hurtigt væk ja..

ville os ønske han kunne holdes i tremmesengen lidt endnu, for flytningen er jo dyr nok i sig selv, men har heldigvis fundet en rigtig fin brugt seng, som jeg kun skal give 300kr for

dejligt ja det er slet ikke billigt overhovede.... óg det bliver det nok heller ikke i fremtiden

mor må jeg lige .... nej

far må jeg lige.... ja hihihihihi kan lige høre det eller omvent håber lige vi får snakket om det inden

Anmeld

24. marts 2012

An&Jo

B&J skriver:

dejligt ja det er slet ikke billigt overhovede.... óg det bliver det nok heller ikke i fremtiden

mor må jeg lige .... nej

far må jeg lige.... ja hihihihihi kan lige høre det eller omvent håber lige vi får snakket om det inden

nej det bliver bestemt ikke billigere, men det er jeg nok os selv skyld i..

Anmeld

24. marts 2012

B&J

An&Jo skriver:

nej det bliver bestemt ikke billigere, men det er jeg nok os selv skyld i..

nej nej hihihihihihihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.