rytme??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

735 visninger
10 svar
0 synes godt om
24. marts 2012

Babydreams

Hvornår kørte i det hele ind i en rytme med jeres små babyer??

Min dreng er 5 uger, og ved endnu ikke hvornår man skal begynde, at køre ham ind i en fast rytme..

Håber på svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2012

raca

ikke endnu det er sund for ham..Imo.. og spildt arbejde for dig.

de ændre søvnmøster så hurtigt i den alder, og der sker så meget, så det de har mest brug for aer at mærke du er der... det er min erfaring at det er drøn fustrenden at stoppe barnet i en kasse nu, hvor du bestemmer hans søvn mønster, frem for at læse ham og lære at se når han er træt eller over stimoleret.

tidligts omkring 3-4 mdr finder de normalt en rytmen selv... og elles kan de støttes i det.

Anmeld

24. marts 2012

Babydreams

raca skriver:

ikke endnu det er sund for ham..Imo.. og spildt arbejde for dig.

de ændre søvnmøster så hurtigt i den alder, og der sker så meget, så det de har mest brug for aer at mærke du er der... det er min erfaring at det er drøn fustrenden at stoppe barnet i en kasse nu, hvor du bestemmer hans søvn mønster, frem for at læse ham og lære at se når han er træt eller over stimoleret.

tidligts omkring 3-4 mdr finder de normalt en rytmen selv... og elles kan de støttes i det.

Tusind tak for svar

Det er det når man er førstegangs mor, så man jo bange for at man giver barnet dårlige vaner

Anmeld

24. marts 2012

FrkLarsen

RikkeRasmussen skriver:

Min dreng er 5 uger, og ved endnu ikke hvornår man skal begynde, at køre ham ind i en fast rytme..

Håber på svar

Hej med dig.

Vi fik først en rytme ind da vores datter var omkring de 5-6 måneder, da hun begyndte at sove igennem der  Dog var det +/- med tider for måltid osv 

Anmeld

24. marts 2012

raca

RikkeRasmussen skriver:

Tusind tak for svar

Det er det når man er førstegangs mor, så man jo bange for at man giver barnet dårlige vaner

du kan ikke give det dårlige vaner, kun nærhed og trykhed, og det kan aldrig blive en dårlig vane..

og hvis en vane viser sig og være træls sener hen så ændre den igen...

hvis barnet ikke skulle havde vaner der skulle ændres i gen, så skulle barnet jo værken havde ble eller sut.. for begge dele kan undværes. osv...

Anmeld

24. marts 2012

Babydreams

Meego skriver:

Hej med dig.

Vi fik først en rytme ind da vores datter var omkring de 5-6 måneder, da hun begyndte at sove igennem der  Dog var det +/- med tider for måltid osv 

Hej hej
Mange tak for dit svar - så skal jeg jo slet ikke bekymre mig om at begynde at køre ham ind i nogle rytme endnu

Syntes bare at jeg havde hørt så mange sige, at deres barn var inde I en fast rytme når de var omkring de 2 mdr. og pt. kunne jeg ikke lige se hvordan jeg skulle køre vores dreng ind i en rytme, han sover jo bare når han er træt lige nu

Anmeld

24. marts 2012

Babydreams

raca skriver:

du kan ikke give det dårlige vaner, kun nærhed og trykhed, og det kan aldrig blive en dårlig vane..

og hvis en vane viser sig og være træls sener hen så ændre den igen...

hvis barnet ikke skulle havde vaner der skulle ændres i gen, så skulle barnet jo værken havde ble eller sut.. for begge dele kan undværes. osv...

Jamen du har da fuldstændig ret - meget fin måde at stille det op på med de vaner

Anmeld

24. marts 2012

FrkLarsen

RikkeRasmussen skriver:

Hej hej
Mange tak for dit svar - så skal jeg jo slet ikke bekymre mig om at begynde at køre ham ind i nogle rytme endnu

Syntes bare at jeg havde hørt så mange sige, at deres barn var inde I en fast rytme når de var omkring de 2 mdr. og pt. kunne jeg ikke lige se hvordan jeg skulle køre vores dreng ind i en rytme, han sover jo bare når han er træt lige nu

Jeg tror næsten at det er umuligt at få et så lille barn ind i en rytme, de laver ikke som sådan andet end at sove 

Du behøver slet ikke at bekymre dig om det, din guldklump viser selv når han er klar 

Anmeld

24. marts 2012

Babydreams

Meego skriver:

Jeg tror næsten at det er umuligt at få et så lille barn ind i en rytme, de laver ikke som sådan andet end at sove 

Du behøver slet ikke at bekymre dig om det, din guldklump viser selv når han er klar 

Jeg smider det ud af mit hovede igen, og nyder ham bare i fulde drag, i stedet for at tænke på nogle som helst rytme endnu

Anmeld

24. marts 2012

L&V

RikkeRasmussen skriver:

Håber på svar

Din lille bebs ska nok selv vise dig dens rytme.. Personligt går jeg ikke ind for at pådutte børn en rytme men derimod følge deres naturlige rytme.. Vi har aldrig kigget på uret og tænkt "nu er det hvis puttetid" men derimod kigget på Laura og læst hende og hvis hun gav udtryk for træthed osv jamen så var det det vi gik efter og det har resulteret i at hun ca sover og spiser på faste tider efter eget "ønske" Men mellem 4-6 måneder kan de begynde at forstå en rytme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.