HJÆLP!!
Jeg ved at dette er lidt indviklet, men har lidt brug for nogen råd til hvad man kan gøre?
sagen er den at min kæreste har en veninde som jeg bare ikke kan med, og jeg tror ikke at jeg nogensinde kommer til at kunne så meget som snakke med hende i en ordentlig tone
hun er en del af den lille gruppe meget tætte venner min kæreste har, og han har haft dem MEGET længe.. hun har været meget imod vores forhold lige fra starten fordi at jeg var gravid da mig og køresten mødte hinanden, udover det kom jeg vist til at åbne munden lidt for meget overfor hende til en filmaften hvor hun bare var total utaknemmelig og arrogant overfor min bedste veninde og kæreste.. men det var hun så ikke vandt til.. da mig og kæresten så senere begyndte at se hinanden fast, og komme sammen officielt sad hun og bitchede over det sammen med de andre, for jeg var jo gravid med en anden, og han skulle da ikke tro at han var fra til mit ufødte barn, osv.osv. , men der sad hun, nytårs aften, den første nytårs aften uden hans mor, og kaldte vores forhold latterligt, urealistisk og meget andet.. hun sårede ham så ufatteligt meget, og havde intet posetivt at sige om mig eller det barn vi ser som vores.. allerede der var jeg vred, men forsvarrede hende overfor min kæreste og alle de andre der talte grimt om hende da hun jo var en meget nær veninde igennem mange år.. da jeg så fødte ændrede mit syn sig helt, hun skrev tillykke med vores barn på en meget træls måde.. og det har jeg simpelthen ikke kunne tilgive hende for !! hun kan trampe på mig og min kæreste, men hun skal ikke sige så meget som en negativ ting om vores lille baby. !! der sætter jeg grænsen..
nu er hun heldigvis ikke længere en del af min kærestes liv da han føler sig godt og grundigt trådt på. men jeg ved at hun meget gerne vil ind i hans liv igen, problemet er, at jeg ved ikke om jeg kan acceptere at hun er i hans liv efter alt det her
og jeg kender hendes syn på mig og vores baby, så jeg er selvf. bange for at hun kan påvirke ham på nogen måde.. jeg stoler rigtig meget på min kæreste og ved at han ikke kunne finde på noget som helst..
men hvad gør jeg, jeg bor med min kæreste, men bare tanken om at hun skal til at se ham igen løber mig koldt ned af ryggen..
for hvordan skulle hun kunne det når jeg og vores baby er så stor en del af hans liv uden at droppe os

havde bare lige brug for at komme ud med det, og håber lidt på nogen meninger så jeg kan se om jeg bare er helt galt på den.. ??
Anmeld