Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
tillykke med din store pige og øv den skulle udsættes men godt hun har fået det godt igen...
og WOW en super flot kage altså det er jo helt forbudt at spise dem når de er så flotte
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Flot, flot kage!
Og jeg har altid syntes at din datter er SÅ charmerende, det er helt vildt
Polkaprik skriver: det ved jeg ikke lige. Jeg smører den bare op som jeg også gør med runde kager Hvordan gør du da? Er det kanten for oven du mener?
det ved jeg ikke lige. Jeg smører den bare op som jeg også gør med runde kager
Hvordan gør du da? Er det kanten for oven du mener?
Tillykke med Sarah
Som altid en fantastisk flot kage....
Kan se, du havde liiiidt mere tid til hendes 4 års kage, end jeg havde til Sophus´s 4 års kage
Polkaprik skriver: Så fik vi endelig holdt min skønne piges 4 års fødselsdag i børnehaven. Den var blevet udsat i 1½ uge da hun bare har været så syg Hun havde bestilt en smølfekage så det fik hun selvfølgelig Så her et par billeder af kagen og et enkelt af fødselsdagsbarnet Indeholder: Banankage og UCF. Smurt op med UCF og pyntet med fondant. 25 kuv. Alle mine kager kan ses på http://kageverden.dk/ Michelle
Så fik vi endelig holdt min skønne piges 4 års fødselsdag i børnehaven. Den var blevet udsat i 1½ uge da hun bare har været så syg
Hun havde bestilt en smølfekage så det fik hun selvfølgelig
Så her et par billeder af kagen og et enkelt af fødselsdagsbarnet
Indeholder: Banankage og UCF. Smurt op med UCF og pyntet med fondant. 25 kuv.
rigtigt flot kage.. men mangler katten ikke ? hehe
B&J skriver: tillykke med din store pige og øv den skulle udsættes men godt hun har fået det godt igen... og WOW en super flot kage altså det er jo helt forbudt at spise dem når de er så flotte
Tuuusind tak Ja det var bare super synd for hende at vi måtte udskyde den. Det værste var næsten at den første dag hun kommer tilbage til børnehaven skulle de holde fødselsdag for en anden
Men hun blev rigtig gad for kagen og havde en skøn dag Og nej sådan en kage skal bare skæres i stykker og nydes! Ellers ryger den jo bare i skralderen og så ville jeg blive ked....hehe
Laulund87 skriver: Flot, flot kage! Og jeg har altid syntes at din datter er SÅ charmerende, det er helt vildt
Årh tusind tak for de søde ord. Ikke mindst om min datter
Lullaby skriver: Bare så kanterne bliver skarpe. Du må lære mig det
Bare så kanterne bliver skarpe. Du må lære mig det
Ja det må vi da lige få klaret så du kan få lavet dine kanter som du gerne vil have dem
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128