hoste og at være udenfor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.685 visninger
7 svar
0 synes godt om
23. marts 2012

2721

Er det godt eller skidt for børn at få frisk luft når de hoster?
Charlie er begyndt at hoste ret meget, men er ikke ret påvirket af det.
Været er jo rigtig skønt og han vil gerne ned i haven og lege med sin sandkasse, men er det dumt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2012

2721

Den forsvandt hurtigt

Anmeld

23. marts 2012

UnderCover37

Så længe han er klædt varmt på og ikke kommer til at sidde og fryse mens han leger har han kun godt af frisk luft og sol, trods hoste

Anmeld

23. marts 2012

Pige2009

Tror ikke det er værre eller bedre. Det er kun ved falsk strubehoste, at det er en stor fordel og hjælp for ungerne at være udenfor

Anmeld

28. marts 2012

Mette-mor

Jeg tror også, at det er underordnet, om din søn er inde eller udenfor, har han hoster. Det vigtigste er, at han ikke fryser. Faktisk er hoste en god ting, idet  halsen og uftvejene frigøres for fremmedlegemer og irritanter.

På den måde beskytter hoste kroppen mod infektioner - også selvom hoste naturligvis kan være ubehageligt. Derfor er brug af hostesaft i øvrigt ofte ikke hensigtsmæssigt - tværtimod.

Anmeld

28. marts 2012

2721

Mette-mor skriver:

Jeg tror også, at det er underordnet, om din søn er inde eller udenfor, har han hoster. Det vigtigste er, at han ikke fryser. Faktisk er hoste en god ting, idet  halsen og uftvejene frigøres for fremmedlegemer og irritanter.

På den måde beskytter hoste kroppen mod infektioner - også selvom hoste naturligvis kan være ubehageligt. Derfor er brug af hostesaft i øvrigt ofte ikke hensigtsmæssigt - tværtimod.

Tak for svar. Min søn er dog blevet meget mere syg siden jeg oprettede debatten, så nu skal han ihvertfald ikke ud. Men jeg vil klart huske det til en anden gang

Anmeld

28. marts 2012

Mette-mor

Åh nej  Har du været hos lægen med ham? Det er lang tid at have hoste, synes jeg.

Håber, at han snart kommer til hægterne igen!

Anmeld

28. marts 2012

2721

Mette-mor skriver:

Åh nej  Har du været hos lægen med ham? Det er lang tid at have hoste, synes jeg.

Håber, at han snart kommer til hægterne igen!

Ja, mange gang. De siger virus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.