Enlig mor uden bolig - what to do?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.803 visninger
10 svar
0 synes godt om
23. marts 2012

Snartmortil3

Jeg har boet hos min mor en måned - meget anstrengende. Kan ikke finde en lejlighed jeg kan betale.. Der er massere på boligportalen, jeg logger ind hver dag og tjekker om der er nye lejligheder - jeg er bare aldrig den der får lejligheden!

Ringede til kommunen - tænkte at de kunne hjælpe mig med at finde noget. Han sagde at jeg jo ikke havde akut bolig mangel da jeg boede hos min mor! Først når jeg boede på gaden - så det han fortæller mig er at jeg skal pakke alt mit lort, tage min søn og flytte på gaden! FØR END AT DE KAN HJÆLPE MED EN LEJLIGHED! Hvad er dog det for noget????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2012

Jonatansmor

110811 skriver:

Jeg har boet hos min mor en måned - meget anstrengende. Kan ikke finde en lejlighed jeg kan betale.. Der er massere på boligportalen, jeg logger ind hver dag og tjekker om der er nye lejligheder - jeg er bare aldrig den der får lejligheden!

Ringede til kommunen - tænkte at de kunne hjælpe mig med at finde noget. Han sagde at jeg jo ikke havde akut bolig mangel da jeg boede hos min mor! Først når jeg boede på gaden - så det han fortæller mig er at jeg skal pakke alt mit lort, tage min søn og flytte på gaden! FØR END AT DE KAN HJÆLPE MED EN LEJLIGHED! Hvad er dog det for noget????

Livets barske realiteter. Du er teknisk set ikke hjemløs når din mor tilbyder dig et værelse.

Hvor søger du henne? Lokalaviser er ret gode, udvid din søgning, sæt sedler op i butikker, samlingsteder og aviser.

Er du studerende? Så burde du kunne få tilbudt en studiebolig hvor der er plads til jer begge.

Pøjpøj

Anmeld

23. marts 2012

sarahb

Ja sådan er det faktisk, desværre.

Indloger dig på et pisse billigt hotel smut på kommunen og så må de give dig en nød bolig indtil det kommer noget permanent

Anmeld

23. marts 2012

LotusCPH

lej et hus eller lejlighed Der er en del gode på boligportal - ellers prøv dba Vi har selv lejlighed til salg på dba og lejer nu hus fra 1. April - 

Anmeld

23. marts 2012

Snartmortil3

Jonatansmor skriver:

Livets barske realiteter. Du er teknisk set ikke hjemløs når din mor tilbyder dig et værelse.

Hvor søger du henne? Lokalaviser er ret gode, udvid din søgning, sæt sedler op i butikker, samlingsteder og aviser.

Er du studerende? Så burde du kunne få tilbudt en studiebolig hvor der er plads til jer begge.

Pøjpøj

Nej det er korrekt. Men kan jo ikke bo hos min mor forevigt! Jeg har boet på et krisecenter i 2½ måned, og er flyttet hjem til min mor, for at passe min skole. Nu vil jeg gerne videre med mit liv, starte på en frisk, så er der ingen hjælp at hente.

Jeg er studerende, ja!

Jeg søger boligportalen, aviser, andre boligsider på nettet, og er blevet skrevet op alverdens steder.

Tak for dit svar!

Anmeld

23. marts 2012

An&Jo

110811 skriver:

Nej det er korrekt. Men kan jo ikke bo hos min mor forevigt! Jeg har boet på et krisecenter i 2½ måned, og er flyttet hjem til min mor, for at passe min skole. Nu vil jeg gerne videre med mit liv, starte på en frisk, så er der ingen hjælp at hente.

Jeg er studerende, ja!

Jeg søger boligportalen, aviser, andre boligsider på nettet, og er blevet skrevet op alverdens steder.

Tak for dit svar!

hvor bor du henne af??

Da jeg stod uden bolig skrev jeg mig op på noget der hedder AKU-Aalborg.dk det er en side kun med studieboliger, og der gik 7 dage fra jeg havde skrevet mig og min søn op til vi havde en lejlighed som vi kunne flytte ind i 14 dage senere..

Anmeld

23. marts 2012

Jonatansmor

110811 skriver:

Jeg er studerende, ja!

Tak for dit svar!

Når du er studerende kan du få en bolig med plads til jer begge. Din kommune kan hjælpe dig med hvilke boligselskaber du skal have fat i, studievejlederen på din skole kan sikkert også lidt tricks.

Anmeld

27. marts 2012

Snartmortil3

Tak for hjælpen!

Anmeld

27. marts 2012

Wimmie

110811 skriver:

Hvor i landet søger du?

Anmeld

27. marts 2012

Snartmortil3

nordsjælland! Min søn går i vuggestue, og ville helst ikke skulle tage ham ud af vuggestuen, fordi vi skal flytte - men måske det er en nødvendighed, hvis jeg ikke snart finder noget. øv :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.