Hjælp til advokat om forældremyndighedssag....erfaring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.552 visninger
22 svar
0 synes godt om
22. marts 2012

sarahjylland

Hejsa

Jeg har en veninde som virkelig har det rigtig skidt med sin nuværende situation. Hun er mor til 2 og faren er VIRKELIG ikke interesseret i familie livet og svigermor er direkte truende. Pigen er skræmt fra vid og sans og vil væk nu hvilket jeg støtter og vil gøre hvad jeg kan for at hjælpe.

Men jeg er på 100% bar bund her da tingene herhjemme er som de skal være det og har været det i 14 år snart.

Men nogen der har erfaring med advokat i forhold til forældremyndighed. Hun søger ikke den fulde, men bopælsretten. Faderen (som ikke er den bedste til at tage vare på et barn) vil også have bopælsretten på sønnen selvom han aldrig har spillet nogen stor rolle for sønnen. Og så omkostninger for denne advokat og resultat.

Alt hjælp tages imod med kyshånd. Menser helst der ingen negative svar kommer da der er prøvet at arbejde på tingene.
Takker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2012

katrine26

har ingen erfaring men vil mene hun kan få den rette hjælp vis hun kontakter statsarmtet..

Katrine26

Anmeld

22. marts 2012

sarahjylland

katrine26 skriver:

har ingen erfaring men vil mene hun kan få den rette hjælp vis hun kontakter statsarmtet..

Katrine26

Okay hun ville også kontakte statsamtet ved jeg men hun kan sjældent komme af sted med at være alene for at gøre det

Anmeld

22. marts 2012

katrine26

sarahjylland skriver:

Okay hun ville også kontakte statsamtet ved jeg men hun kan sjældent komme af sted med at være alene for at gøre det

HMM tror ik jeg er helt med..hvad kommer hun sjælden med at gøre alene..?

Katrine26

Anmeld

22. marts 2012

sarahjylland

katrine26 skriver:

HMM tror ik jeg er helt med..hvad kommer hun sjælden med at gøre alene..?

Katrine26

hun er meget sjældent alene og går hun feks en tur med børnene så er de 2 forstyrrende momenter i sendes opkald.

Anmeld

22. marts 2012

Albatrods.

Hvor gammelt er barnet ?

Anmeld

22. marts 2012

katrine26

Hmm ja så ved jeg ik lige hvad hun skal gøre..det er desværre mit eneste forslag.

Katrine26

Anmeld

22. marts 2012

sarahjylland

Albatrods. skriver:

Hvor gammelt er barnet ?

Børnene er 2 og fra december 2011

Anmeld

22. marts 2012

sarahjylland

katrine26 skriver:

Hmm ja så ved jeg ik lige hvad hun skal gøre..det er desværre mit eneste forslag.

Katrine26

takker i hvert fald fordi du gad skrive

Anmeld

22. marts 2012

Albatrods.

sarahjylland skriver:

Børnene er 2 og fra december 2011

Så vinder mor nok bopælsret, hvis mor er primær omsorgsperson. 

Hvad er hun skræmt for hvis jeg må spørge ? du nævner trusler mm ? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.