Hej piger.
Har lidt brug for at høre jeres meninger omkring alt det her.
Min mor har en masse psykiske problemer i form af manio deprisive, ludoman og alkoholiker..
Og først og fremmest vil jeg sige at jeg elsker hende overalt på jorden. Min mor er bare den ene person udover min datter, som jeg slet ikke kan leve uden. 
Nu er det sådan at der på det sidste er sket en masse rigtige møg ting for min mor. Hun har siden 26 december forsøgt selvmord 2 gange, og efter det været indlagt på psyk.
Hun blev så udskrevet, er flyttet til fredericia og har haft en masse nedture siden, dog ikke nogen med selvmordsforsøg. Men har drukket lidt for meget og spillet mange af hendes penge op.+ det har hun for 3 uger siden kørt sprit kørsel, faldt i søvn bag rettet og kørte galt i midter rabaten. Der skete intet med hende og ingen andre var involdveret.. Hun har jo self ingen bil mere og kørekortet er også væl..
Nå, lige pt. går det rigtig godt med hende, eller ihvertfald ok.
Hun har så inviteret min kæreste og jeg og vores datter, til gril aften hos hende på lørdag.
Men min kæreste vil ikke.
Han siger at hun suger alt hans energi ud og har bare slet ikke lyst. Jeg ved bare at min mor har købt cuvette steg for HANS skyld og glæder sig til at vi kommer alle sammen.
Ved slet ikk hvordan jeg skal sige til hende at han ikke vil. Og synes også bare at det er så hårdt at min kæreste næsten slet ikke kan udstå min mor. Han er fra en finere familie og ser hende nok som en social taber. Ja det har han faktisk sagt..
Han siger bare han er så træt af at se på at hun hele tiden fucker hendes liv op.. 
Et eller andet sted forstår jeg ham jo lidt, men.. Ber ham jo ikke om at være slyng veninder med hende, men når hun direkte invitere os alle på middag.. 
Åh, det gør så pokkers ondt. Håber nogen har en mening om alt det her som de vil dele..
Tak fordi i læste med..