Hvad kan det skyldes ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

801 visninger
10 svar
0 synes godt om
22. marts 2012

Anonym trådstarter

Vi har et barn på 11mdr der har gået i vuggestue siden 2marts den sidste uges tid har barnet simpelthen være så pylret, ville ingenting hverken sove eller leje. Græder og pylre og ville kun gåes rundt med på armen. 

Kan det skyldes vuggestuen eller har i nogen råd? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2012

MortilCilas

Cilas fik også en periode dog var der gået 2 måneder før de begyndte at komme, men han ville hænge på mig konstant, ellers blev han dybt ulykkelig. Han fik lov til det og det gik hurtigt over

Anmeld

22. marts 2012

Anonym trådstarter

MortilCilas skriver:

Cilas fik også en periode dog var der gået 2 måneder før de begyndte at komme, men han ville hænge på mig konstant, ellers blev han dybt ulykkelig. Han fik lov til det og det gik hurtigt over

Okey det bare lidt hårdt  

Anmeld

22. marts 2012

Kay

det er en helt normal reaktion når barnet "opdager" at det der vuggestue er en "permernent" løsning

er selv pædagog i en vuggestue og det sker inden for de første 2 måneder for langt de fleste børn...

det er en face... dit barn har "bare" brug for ektre tryghed i denne periode

Anmeld

23. marts 2012

Anonym trådstarter

Kay skriver:

det er en helt normal reaktion når barnet "opdager" at det der vuggestue er en "permernent" løsning

er selv pædagog i en vuggestue og det sker inden for de første 2 måneder for langt de fleste børn...

det er en face... dit barn har "bare" brug for ektre tryghed i denne periode

nåårh okey - så jeg mere rolig.

troede lige det var tegn på at det går for hurtig.

Anmeld

23. marts 2012

L&V

Anonym skriver:

Vi har et barn på 11mdr der har gået i vuggestue siden 2marts den sidste uges tid har barnet simpelthen være så pylret, ville ingenting hverken sove eller leje. Græder og pylre og ville kun gåes rundt med på armen. 

Kan det skyldes vuggestuen eller har i nogen råd? 

Har du læst den bog der hedder "vidunderlige uger " den handler om de tigerspring børn oplever i løbet af deres første 1½år, ku være det var sådan et?

Anmeld

23. marts 2012

LR85

det kan også være fordi der simåelthen er for mange indtryk som er alt for svære a beabejde.

Sådan var det for vores søn, det var bare alt for meget for ham.

Hvis du kan, så sørg for korte dage og hav ro på når han er hjemme, så han kan beabejde alle indtrykkene og selvfølgelig gov MASSER omsorg og nærvær så han føler sig tryk.

Han skal nok bare vokse lidt med indtrykkende

Anmeld

23. marts 2012

Anonym trådstarter

Har du læst den bog der hedder "vidunderlige uger " den handler om de tigerspring børn oplever i løbet af deres første 1½år, ku være det var sådan et?

nope den har jeg ikke læst

men jo det kunne egentlig godt være sådan et -  bliver et år i april

Anmeld

23. marts 2012

Anonym trådstarter

det kan også være fordi der simåelthen er for mange indtryk som er alt for svære a beabejde.

Sådan var det for vores søn, det var bare alt for meget for ham.

Hvis du kan, så sørg for korte dage og hav ro på når han er hjemme, så han kan beabejde alle indtrykkene og selvfølgelig gov MASSER omsorg og nærvær så han føler sig tryk.

Han skal nok bare vokse lidt med indtrykkende

okey - men han blev kørt inde fra den 1 marts - på tirsdag starter både jeg og manden på job fuldtid. så der skal han være der i 9timer ..

Anmeld

23. marts 2012

LR85

Anonym skriver:

okey - men han blev kørt inde fra den 1 marts - på tirsdag starter både jeg og manden på job fuldtid. så der skal han være der i 9timer ..

ja, og sådan er det. Man skal jo arbejde og du må ikke have dårlig samvittighed.

Hvis der er dage hvor i kan hente ham tidligt, holde ham hjemme eller lign, kan i jo gøre det.

Ellers er det bare masser a ro i weekenderne, masser a nærvær og kærlighed og tid til a vokse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.