Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Skoringen kører jo børnenes dag fra idag af, jeg kommer til at tænke på, om det kun gælder Skofus-mærkerne?
Drengene herhjemme har alle dage gået i Ecco, hvordan er Skofus? Er den lige så bred som Ecco'en?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har en dreng med en bred fod og høj vrist. Han kan ikke bruge ecco, da de er for smalle, men kan godt bruge skofus. Håber det giver lidt mening.
snøvsen skriver: Jeg har en dreng med en bred fod og høj vrist. Han kan ikke bruge ecco, da de er for smalle, men kan godt bruge skofus. Håber det giver lidt mening.
Det gav fint mening
Ecco'en sidder perfekt på drengenes fødder, de har dog også haft et enkelt par fra SuperFit, men kender slet ikke Skofus, er det en go sko?
Bondefruen skriver: Det gav fint mening Ecco'en sidder perfekt på drengenes fødder, de har dog også haft et enkelt par fra SuperFit, men kender slet ikke Skofus, er det en go sko?
Men superfit er til smalle fødder?
Bondefruen skriver: Skoringen kører jo børnenes dag fra idag af, jeg kommer til at tænke på, om det kun gælder Skofus-mærkerne? Drengene herhjemme har alle dage gået i Ecco, hvordan er Skofus? Er den lige så bred som Ecco'en?
i "vores" var det kun Skofus - og KUN 2 modeller af alm. sko og 2 modeller af sanddaler..
Maise86 skriver: Men superfit er til smalle fødder?
ikke deres hjemmesko
Det er en god sko, vi har ikke nogle klager over dem. Har haft nogle stykker efterhånden og de er fine i pasform og kan sagtens holde til en hård hverdag i en naturbørnehave.
snøvsen skriver: Det er en god sko, vi har ikke nogle klager over dem. Har haft nogle stykker efterhånden og de er fine i pasform og kan sagtens holde til en hård hverdag i en naturbørnehave.
Det lyder godt, så tror jeg drengene og jeg vil suse derind, så de kan få et par nye sko, det er jo altid rart med et par ekstra til dem
Tak
Bondefruen skriver: Det lyder godt, så tror jeg drengene og jeg vil suse derind, så de kan få et par nye sko, det er jo altid rart med et par ekstra til dem Tak
Har sendt Bedste i byen med svesken i dag Netop for at få et par ekstra til at skifte med, og et par sandaler til sommer Vi benyttede os af tilbuddet sidste år, og både sko og sadaler var gode
*Sofie* skriver: Har sendt Bedste i byen med svesken i dag Netop for at få et par ekstra til at skifte med, og et par sandaler til sommer Vi benyttede os af tilbuddet sidste år, og både sko og sadaler var gode
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128