Skoringen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

969 visninger
12 svar
0 synes godt om
22. marts 2012

Hvem?

Skoringen kører jo børnenes dag fra idag af, jeg kommer til at tænke på, om det kun gælder Skofus-mærkerne?

Drengene herhjemme har alle dage gået i Ecco, hvordan er Skofus? Er den lige så bred som Ecco'en?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2012

snøvsen

Jeg har en dreng med en bred fod og høj vrist. Han kan ikke bruge ecco, da de er for smalle, men kan godt bruge skofus. Håber det giver lidt mening.

Anmeld

22. marts 2012

Hvem?

snøvsen skriver:

Jeg har en dreng med en bred fod og høj vrist. Han kan ikke bruge ecco, da de er for smalle, men kan godt bruge skofus. Håber det giver lidt mening.

Det gav fint mening

Ecco'en sidder perfekt på drengenes fødder, de har dog også haft et enkelt par fra SuperFit, men kender slet ikke Skofus, er det en go sko?

Anmeld

22. marts 2012

Maise86

Bondefruen skriver:

Det gav fint mening

Ecco'en sidder perfekt på drengenes fødder, de har dog også haft et enkelt par fra SuperFit, men kender slet ikke Skofus, er det en go sko?

Men superfit er til smalle fødder?

Anmeld

22. marts 2012

Nadia&Daniel

Bondefruen skriver:

Skoringen kører jo børnenes dag fra idag af, jeg kommer til at tænke på, om det kun gælder Skofus-mærkerne?

Drengene herhjemme har alle dage gået i Ecco, hvordan er Skofus? Er den lige så bred som Ecco'en?

i "vores" var det kun Skofus - og KUN 2 modeller af alm. sko og 2 modeller af sanddaler..

Anmeld

22. marts 2012

Hvem?

Maise86 skriver:

Men superfit er til smalle fødder?

ikke deres hjemmesko

Anmeld

22. marts 2012

snøvsen

Bondefruen skriver:

Det gav fint mening

Det er en god sko, vi har ikke nogle klager over dem. Har haft nogle stykker efterhånden og de er fine i pasform og kan sagtens holde til en hård hverdag i en naturbørnehave.

Anmeld

22. marts 2012

Hvem?

snøvsen skriver:

Det er en god sko, vi har ikke nogle klager over dem. Har haft nogle stykker efterhånden og de er fine i pasform og kan sagtens holde til en hård hverdag i en naturbørnehave.

Det lyder godt, så tror jeg drengene og jeg vil suse derind, så de kan få et par nye sko, det er jo altid rart med et par ekstra til dem

Tak

Anmeld

22. marts 2012

*Sofie*

Bondefruen skriver:

Det lyder godt, så tror jeg drengene og jeg vil suse derind, så de kan få et par nye sko, det er jo altid rart med et par ekstra til dem

Tak

Har sendt Bedste i byen med svesken i dag Netop for at få et par ekstra til at skifte med, og et par sandaler til sommer
Vi benyttede os af tilbuddet sidste år, og både sko og sadaler var gode

Anmeld

22. marts 2012

Hvem?

*Sofie* skriver:

Har sendt Bedste i byen med svesken i dag Netop for at få et par ekstra til at skifte med, og et par sandaler til sommer
Vi benyttede os af tilbuddet sidste år, og både sko og sadaler var gode

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.