Vivian87 skriver:
Aviaja blir 3 måneder på lørdag, og efter at hendes mavebøvl nærmest er forsvundet er hun simpelthen den gladeste lille pige 

Men men men!! De sidste 4 dage har jeg ikke rigtig ku få hende til at sove om dagen og hvis det endelig lykkedes holder det 20-40 minutter så vågner hun og vil ikke sove mere, men er på ingen måde frisk 
Hvad pokker gør jeg??? 

Hvis jeg bare havde en løsning! Min datter på snart fem måneder er på samme måde. Og har været det i næsten fire måneder nu.. Rigtig træls, for man kan tydeligt mærke på dem, at de har brug for søvnen.
Jeg triller alle de ture jeg kan. Plejer at trille 1-2 timer til middag. Så får hun sovet der. Ikke altid jeg kan trille hende i søvn igen efter de 20-25 minutter, men halvdelen af gangene virker det 
Og om formiddagen og eftermiddagen sover hun på altanen i altanvognen, og den går jeg ud og vugger mange gange. Har nu bestemt mig for, at jeg går der ud og vugger af tre omgange. Og fjrede gang tager jeg hende op. Nogle gange virker det, og hun kan vugges i søvn, så hun sover 25 minutter mere 
Jeg håber at det her gør at hun en dag ikke vågner op, efter de 20 min ca. Vil så gerne lære hende at sove lidt længere. Både for hendes skyld, men så sandelig også min egen.
Anmeld