spise med price spil helt nyt sælges billigt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.482 visninger
8 svar
0 synes godt om
22. marts 2012

musse1

helt nyt spil, som ikke er pakket ud.. 

Spise med Price på spil. Kokkekamp med brødrene Price i et sjovt og udfordrenede spil for hele familien.

Kom indenfor i James og Adam Prices køkken og tag kokkekampen op med de madbegejstrede brødre. Her gælder det om at blive den første, der får samlet ingredienser til en ret fra de poppulære tv-programmer ved at svare på spørgsmål fra gastronomiens og underholdningens verden. 

Undervejs har du mulighed for at gøre køkkentjansen rigtig sur for dine medspillere ved bl.a. at stjæle ingredienser fra dem - men tag dig i agt for kameramanden! Hvis ikke dine medspillere forpurrer dine vinderchancer, kan du være sikker på, at kameramanden nok skal blande sig i din kogekunst og gøre sit til, at sovsen brænder på. 

Endnu et skønt spil fra TacTic. Anbefales fra 12 år. 
3 - 6 spillere/hold. Spilletid: 60 min+

pris 100 kr 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2012

Team Putte

musse1 skriver:

helt nyt spil, som ikke er pakket ud.. 

Spise med Price på spil. Kokkekamp med brødrene Price i et sjovt og udfordrenede spil for hele familien.

Kom indenfor i James og Adam Prices køkken og tag kokkekampen op med de madbegejstrede brødre. Her gælder det om at blive den første, der får samlet ingredienser til en ret fra de poppulære tv-programmer ved at svare på spørgsmål fra gastronomiens og underholdningens verden. 

Undervejs har du mulighed for at gøre køkkentjansen rigtig sur for dine medspillere ved bl.a. at stjæle ingredienser fra dem - men tag dig i agt for kameramanden! Hvis ikke dine medspillere forpurrer dine vinderchancer, kan du være sikker på, at kameramanden nok skal blande sig i din kogekunst og gøre sit til, at sovsen brænder på. 

Endnu et skønt spil fra TacTic. Anbefales fra 12 år. 
3 - 6 spillere/hold. Spilletid: 60 min+

pris 100 kr 

Hvor skal det hentes henne?

Anmeld

23. marts 2012

musse1

Team Putte skriver:

Hvor skal det hentes henne?

4690 haslev  sender også gerne, men så kommer porto oven i 

Anmeld

24. marts 2012

Team Putte

musse1 skriver:

4690 haslev  sender også gerne, men så kommer porto oven i 

Vi er meget interesseret

Hvilke tidspunkter på dagen er der mulighed for at hente? Kæresten kommer nogle gange forbi men det er normalt først på eftermiddagen, hvor de fleste er på arbejde..

Anmeld

24. marts 2012

musse1

Team Putte skriver:

Vi er meget interesseret

Hvilke tidspunkter på dagen er der mulighed for at hente? Kæresten kommer nogle gange forbi men det er normalt først på eftermiddagen, hvor de fleste er på arbejde..

jeg er normalt hjemme, men er ofte væk mellem kl 13 og 15 , men vi kan lige aftale nærmere. hvis det er så skriv en dag, der kan passe jer ? 

Anmeld

24. marts 2012

Team Putte

musse1 skriver:

jeg er normalt hjemme, men er ofte væk mellem kl 13 og 15 , men vi kan lige aftale nærmere. hvis det er så skriv en dag, der kan passe jer ? 

kæresten siger muligheden ligger der torsdag omkring kl 15. Hvordan passer det dig?

Anmeld

24. marts 2012

mth1987

Vi skal til haslev d 7 april der vil vi gerne hente hvis du stadig har det

Anmeld

24. marts 2012

musse1

mth1987 skriver:

Vi skal til haslev d 7 april der vil vi gerne hente hvis du stadig har det

der er en aden, som var intresseret først, men hvis de hopper fra, skal jeg nok skrive 

Anmeld

29. marts 2012

musse1

solgt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.