snacks til baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.268 visninger
9 svar
0 synes godt om
22. marts 2012

Anonym trådstarter

Min søn skal døbes i weekenden, han er 5,5 mdr og får grød to gange dagligt, ellers ammer jeg... jeg tanker på at tage lidt spiseligt med i kirken da vi jo skal sidde stille længe.... men hvad? Må han godt få grøntsags stænger allerede? Han har ingen tænder til at tykke noget... tænker at en portion grød sviner for meget på kjolen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2012

Maja_4000

Min datter var 5 måneder da hun blev døbt .. Vi havde en flaske med i kirken men hun kunne slet ikke koncentrere sig om den , og lige efter hun var blevet døbt , faldt hun i søvn

Men hvad med nogle agurkestænger f.eks. ?

Anmeld

22. marts 2012

Anonym trådstarter

Maja_4000 skriver:

Min datter var 5 måneder da hun blev døbt .. Vi havde en flaske med i kirken men hun kunne slet ikke koncentrere sig om den , og lige efter hun var blevet døbt , faldt hun i søvn

Men hvad med nogle agurkestænger f.eks. ?

Det tænkte jeg også på, er bare lidt bange for han får det galt i halsen (pyller mor i know) hvordan opvarmede i flasken i kirken? Har aldrig givet flaske før så er lidt nybegynder

Anmeld

22. marts 2012

Maja_4000

Anonym skriver:

Det tænkte jeg også på, er bare lidt bange for han får det galt i halsen (pyller mor i know) hvordan opvarmede i flasken i kirken? Har aldrig givet flaske før så er lidt nybegynder

Vi havde bare lavet den for varm hjemmefra .. Så passede det

Men hvis han aldrig har fået flaske før , skal I nok liiige prøve det inden Det er jo ikke alle babyer som bare godtager en flaske fremfor mor

Anmeld

22. marts 2012

ano14316

Anonym skriver:

Min søn skal døbes i weekenden, han er 5,5 mdr og får grød to gange dagligt, ellers ammer jeg... jeg tanker på at tage lidt spiseligt med i kirken da vi jo skal sidde stille længe.... men hvad? Må han godt få grøntsags stænger allerede? Han har ingen tænder til at tykke noget... tænker at en portion grød sviner for meget på kjolen...

Hvis ikke han er vandt til flaske, så ville jeg da sige du bare skulle amme?

Eller der er måske en årsag til at du ikke kan komme til det?

Anmeld

22. marts 2012

Kofoed.

Anonym skriver:

Hvis du køber en brik og holder den i stuetemperatur, så er det fint nok, fra de er 4 måneder behøver det jo ikke koges, men skal bare varmes til mad temperatur, hvilket stue temperatur nærmest er.

Men andet kan jeg ikke svare på, for tænker også selv meget på, hvad vi må give vores pige der fyldte 6 måneder i tirsdags.

Anmeld

22. marts 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

Agurk stænger kan i rolig give ..
Ellers tage et stykke legetøj med som kan underholde ham lidt ..
Vi havde også en flaske med til Oscar , men han sad helt stille i kirken fordi han syns det var så spændende
Men et stykke legetøj , en flaske mælk og en agurkstav .. Så er i da på den sikre side ..  

Anmeld

22. marts 2012

Anonym trådstarter

ano14316 skriver:

Hvis ikke han er vandt til flaske, så ville jeg da sige du bare skulle amme?

Eller der er måske en årsag til at du ikke kan komme til det?

Har det bare lidt underligt med at skulle sidde helt oppe foran alteret så alle kan se mig, og amme i en kirke

Anmeld

22. marts 2012

ano14316

Anonym skriver:

Har det bare lidt underligt med at skulle sidde helt oppe foran alteret så alle kan se mig, og amme i en kirke

Okay, det er så bare helt i orden..

Anmeld

22. marts 2012

Mother-love

Jeg ville nok bare have ammet mit barn. Isabella var flaskebarn da hun blev døbt. Så vi gav hende en flaske vi havde lavet hjemmefra hun var lieglad med om den var varm eller kold hun spiste bare. Men hvis du ikke vil amme så køb en brik og giv den. Men ville nok lige finde ud af inden om dit barn overhovedet gider flaske. For det er ikke alle der ved hvad de skal gøre med sådan en flaske når de er vanttil bryst. Men du sidder helt oppe foran og de bænke man sidder på er ret høje i ryggen så der er ikke ret mange der kan se om du ammer. Ellers kan du bare ligge en stofble over hovedet på it barn så den ligger over din skulder den side du ammer. Det gjorde jeg oftes når jeg var ude i det offentlige da jeg ammede. For at isabella også kunne spise uden at blive forstyrret.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.