Er det bare mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

488 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. marts 2012

Lisbeth P

Hej

Min mand og jeg har svært ved at få et barn, da jeg ikke har æggeløsninger, så vi prøver med puregon og inserminering. Men hold da op det er hårdt hver gang den grviditetstest er negativ.

Har været igennem turen 4 gange nu og stadig ingenting, tror i det er håbløst eller er der håb om at der sker noget?

Håber nogen kan svare mig og at jeg ikke lyder for barnlig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2012

ønskebørn74

Lisbeth P skriver:

Hej

Min mand og jeg har svært ved at få et barn, da jeg ikke har æggeløsninger, så vi prøver med puregon og inserminering. Men hold da op det er hårdt hver gang den grviditetstest er negativ.

Har været igennem turen 4 gange nu og stadig ingenting, tror i det er håbløst eller er der håb om at der sker noget?

Der er mange der skal igennem en del forsøg inden det lykkedes... Husk at chancerne ved IUI kun er en smule større end ved dem der kan lave dem på lagnerne.. Og her tager det gennemsnitligt næsten 2år..

Så op på hesten og pøj pøj...

Anmeld

21. marts 2012

Mutti2B

Lisbeth P skriver:

Hej

Det er skide hårdt . Jeg var også ved at opgive men tog lige 6. forsøg med og nu er jeg sørme gravid . Så du må ikke miste håbet

Anmeld

21. marts 2012

Lisbeth P

Jeg har måske bare svært ved at håndtere det på en måde.

Min søn fra et tidligere forhold er hvad min læge kalder for (mirakel barn) da han er lavet på en glemt p-pille og næsten ingen æggeløsninger.

Også er det bare så svært nu og jeg føler hele tiden at der er noget galt med mig hver gang den er negativ, er det normalt eller?

Anmeld

22. marts 2012

serinasmor

Min søn fra et tidligere forhold er hvad min læge kalder for (mirakel barn) da han er lavet på en glemt p-pille og næsten ingen æggeløsninger.

Også er det bare så svært nu og jeg føler hele tiden at der er noget galt med mig hver gang den er negativ, er det normalt eller?

et lille tip

Hvis du citerer folk (hold musen over deres svar/indlæg og klik på citér i højre hjørne af indlægget) så kan folk se at du har svaret dem

velkommen på baby.dk og held og lykke med projekt baby det skal nok lykkes

Anmeld

22. marts 2012

mikkel2006

Lisbeth P skriver:

Hej

hej jeg har det ligesom du har og været samme behandling igennem, ialt 3 gange og er blevet gravid alle tre gange men har så tabt igen sidder oz med tanken om, om det overhovedet lykkes... men  alt hvad jeg kan for jer kæmpe fra en der forstår hvordan du har det

Anmeld

22. marts 2012

Camillos

Lisbeth P skriver:

Størstdelen af pigerne under Barnløsheds behandlingen føler der er noget galt med dem, eller deres partner. Det er en naturlig måde at reagere på!. 

Jeg er selv fra barnløsheds behandling og er nu gravid.. selvom jeg ikke troede på det

det skal nok blive jeres tur 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.