hannetheis skriver:
hvordan har jeres børns sygdom været før og efter de ´har fået dræn?
min søn på 1 år. har døjet med mellemøresbetændelse 3 gange i år. er mere eller mindre syg konstant.
de sidste 3 uger har han været rigtig forkølet, hoste, snot og feber.
vores egen læge sider det er en virus. han får asmatisk maske lige nu op til 5-7 gange i døgnet.
var ved ørelæge i går og der blev der sagt at han har meget væske i begge øre og de vil se ham igen om en md...
men kan jeg godt tillade mig at ringe til egen læge eller ørelæge igen i morgen torsdag da han simpelthen er så plaget at han nu mere eller mindre ikke sover om natten skønt han ligger højt.
hvordan var jeres børn før og efter dræn og hvad ville i gøre i vores sted.
Lærke fik dræn i begge ører første gang, da hun var omkring 1 år. Det er ultimativt det bedste der er sket for hende - og for os 
Hun var så plaget af mellemøresbetændelse, havde høj høj feber og sov rigtig dårligt. Det forsvandt med det samme.
Hun fik ca 1 år senere lagt nyt dræn i det ene øre, da drænet var faldet ud, men eller har vi ingen problemer haft. Jeg ville ringe til ørelægen med det samme og få det tjekket.
Hendes ører flyder en gang imellem, men så drypper vi med øredråber og får det tjekket hos ørelægen og glæder os over at det med drænet kan komme ud og ikke bliver til endnu en mellemøresbetændelse 

Anmeld