Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Fenja09 skriver: Lille og lille, hun er vidst meget alm tror jeg Hun er næsten 7 måneder nu og vejer nok omkring 6500-6700 g og er snart på vej op i str 68
Lille og lille, hun er vidst meget alm tror jeg Hun er næsten 7 måneder nu og vejer nok omkring 6500-6700 g og er snart på vej op i str 68
åh okay (: ja tror jeg egentlig også. det er vidst bare folk med lange børn på tråden her (;
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mira0911 skriver: Min var 67 lang...
Min var 67 lang...
ok (: ny frisure ? fin er du ..
Albatrods. skriver: ok (: ny frisure ? fin er du ..
Jeps ny frisure... Det lange røg sig en tur...
Mira0911 skriver: Jeps ny frisure... Det lange røg sig en tur...
God plan .. hvad skal man også med alt det hår!
Madam Blå skriver: Jeg tror i hvert fald at Viola bliver høj. Håber dog hun får min højde, men sin fars drøjde
Jeg tror i hvert fald at Viola bliver høj. Håber dog hun får min højde, men sin fars drøjde
Hehe (;
Babymor2010 skriver: Isabella var omkring 67 cm og vejede 7,5 kg
Isabella var omkring 67 cm og vejede 7,5 kg
Okay (; min pige må være lidt tynd.
Albatrods. skriver: God plan .. hvad skal man også med alt det hår!
Ja, godt spørgsmål... Elsker at krølle det når det er langt... men jeg er bare ikke den type som gider gøre noget for at det sidder pænt når det er langt...
Albatrods. skriver: Hvor lange var jeres baby´er ved 5 mdr vaccinen ? Min datter er 70cm lang allerede og vejer 7,5 kilo, så hun er en slank lang baby, men syntes godt nok at hun er laaaaang ??
Hvor lange var jeres baby´er ved 5 mdr vaccinen ?
Min datter er 70cm lang allerede og vejer 7,5 kilo, så hun er en slank lang baby, men syntes godt nok at hun er laaaaang ??
Min datter skal vaccineres i næste uge. Havde besøg af SP i sidste uge. Der var hun 67.5 cm lang og vejede 6700 g. Så os en lang slank baby vi har herhjemme...
Albatrods. skriver: åh okay (: ja tror jeg egentlig også. det er vidst bare folk med lange børn på tråden her (;
Hun er måske lidt mindre end gennemsnittet, men hun følger sin egen kurve fra hun blev født, så det er helt fint
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128