Ikke helt ny her på siden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

731 visninger
4 svar
0 synes godt om
21. marts 2012

lassemor07

Hejsa alle dejlige kvinder og få mænd
Ville lige præsentere mig for jeg de sidste par år har været her lidt on and off pga af forskellige årsager så har jeg ikke har haft mulighed for af være her mere men nu melder jeg mig frisk på banen
Jeg er en und kvinde på 26 år og bor alene sammen med min søn Lasse på snart 5 år i Tølløse
Jeg er udd. Landmand og social og sundhedshjælper men går desværre arbejdes løs for tiden
Vis nogle kan huske det så var det mig der skrev et indlæg for 1½ år siden med Lasse var faldet ud af vinduet fra 2 sal
Ville bare lige sige det går rigtig godt vi er lige sluppet riget helt så nu skal tiden bare vise om han skal ind når han bliver ældre og havde fjernet noget ar væv fra kinden så de blivene tænder kan være der
Han slap med et stort ar på kinden( Han var helt åben i den ene side og er syet med ca 40 sting i 3 lag men rigtig pænt arbejde de har lavet) og mangler 9 tænder
Det blev lidt langt men glæder mig til af melde mig på banen igen
Knus Kathrine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2012

Muffin_girl

lassemor07 skriver:

Ville lige præsentere mig for jeg de sidste par år har været her lidt on and off pga af forskellige årsager så har jeg ikke har haft mulighed for af være her mere men nu melder jeg mig frisk på banen
Jeg er en und kvinde på 26 år og bor alene sammen med min søn Lasse på snart 5 år i Tølløse
Jeg er udd. Landmand og social og sundhedshjælper men går desværre arbejdes løs for tiden
Vis nogle kan huske det så var det mig der skrev et indlæg for 1½ år siden med Lasse var faldet ud af vinduet fra 2 sal
Ville bare lige sige det går rigtig godt vi er lige sluppet riget helt så nu skal tiden bare vise om han skal ind når han bliver ældre og havde fjernet noget ar væv fra kinden så de blivene tænder kan være der
Han slap med et stort ar på kinden( Han var helt åben i den ene side og er syet med ca 40 sting i 3 lag men rigtig pænt arbejde de har lavet) og mangler 9 tænder
Knus Kathrine

Velkommen til igen igen

Anmeld

21. marts 2012

Masig

lassemor07 skriver:

Knus Kathrine

Puha sikke da en historie.. men velkommen igen.. Så længe har jeg dog ikke været her så kender dig ikke fra tidligere, men velkommen alligevel

Anmeld

21. marts 2012

lassemor07

Mange tak

Anmeld

21. marts 2012

l.kjoeller

Godt at høre lillemand har de godt. og velkommen tilbage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.