Update - jeg er så ked af det :( på min søns vejene

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

754 visninger
5 svar
0 synes godt om
21. marts 2012

Anonym trådstarter

Jeg skrev denne tråd igår:

https://www.baby.dk/debat/165833pi3/boern-36-aar/jeg-er-saa-ked-af-det--paa-min-soens-vejene.aspx#GoToMessage

Og idag var vi så til samtale med bh.

og hold da op det var bare en rigtig god samtale  jeg føler virkelig jeg fik sagt alt det jeg ville  

jeg sagde til dem at jeg var MEGET bekymret for, at min søn ikke får dagt fra over for "de store" drenge, hvor de så kunne fortælle mig at det gør han, og hvis de ikke høre efter så siger han det til de voksene så der fik jeg det beder. 

så sagde jeg til dem at jeg var ked af at min søn kommer hjem med skrammer som jeg ikke kunne få af vide hvordan det er sket. hvor de så fortæller at han ikke altid kommer og siger hvis han falder og slår sig

også sagde de at jeg har en virkelig selvstændig dreng, og meget høflig dreng, og at han er utrolig vellidt blandt alle børnen der oppe  

så alt i alt var det bare en rigtig god samtale med meget posetivitet fra pædagoen og bh. lederen 

mange tak for alle jeres svare. i er nogen skønne kvinder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2012

Mor til Frederic og Freya

Anonym skriver:

Jeg skrev denne tråd igår:

https://www.baby.dk/debat/165833pi3/boern-36-aar/jeg-er-saa-ked-af-det--paa-min-soens-vejene.aspx#GoToMessage

Og idag var vi så til samtale med bh.

og hold da op det var bare en rigtig god samtale  jeg føler virkelig jeg fik sagt alt det jeg ville  

jeg sagde til dem at jeg var MEGET bekymret for, at min søn ikke får dagt fra over for "de store" drenge, hvor de så kunne fortælle mig at det gør han, og hvis de ikke høre efter så siger han det til de voksene så der fik jeg det beder. 

så sagde jeg til dem at jeg var ked af at min søn kommer hjem med skrammer som jeg ikke kunne få af vide hvordan det er sket. hvor de så fortæller at han ikke altid kommer og siger hvis han falder og slår sig

også sagde de at jeg har en virkelig selvstændig dreng, og meget høflig dreng, og at han er utrolig vellidt blandt alle børnen der oppe  

så alt i alt var det bare en rigtig god samtale med meget posetivitet fra pædagoen og bh. lederen 

mange tak for alle jeres svare. i er nogen skønne kvinder

Sikke da en dejlig update...

Så kan mor godt lige trække vejret igen og fået øjnene op for at de har en dejlig dreng...

Anmeld

21. marts 2012

Anonym trådstarter

Mor til Frederic skriver:

Sikke da en dejlig update...

Så kan mor godt lige trække vejret igen og fået øjnene op for at de har en dejlig dreng...

Ja det gjor jeg også og bare dejligt og vide at han selv siger fra der oppe 

Anmeld

22. marts 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Dejligt, at hører, at samtalen gik godt

Anmeld

22. marts 2012

sarahb

Det er jeg virkelig glad for at høre

Anmeld

22. marts 2012

Englehår

Profilbillede for Englehår
Det var en dejlig update

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.