Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Happiness skriver: Jeg ville også sige lassagne med en lækker salat og flute til. Eller mexicansk lasagne, hvor man putter tortilla pandekager mellem lagene istedet for pasta Det smager bare super godt, og tager ingen tid at lave. Men ved ikke om det minder om chili con carne Eller svinemørbrad i ovn med flødekartofler til? det passer sig jo selv efter man har forberedt det. Og tager heller ik alverdens tid.
Jeg ville også sige lassagne med en lækker salat og flute til.
Eller mexicansk lasagne, hvor man putter tortilla pandekager mellem lagene istedet for pasta Det smager bare super godt, og tager ingen tid at lave. Men ved ikke om det minder om chili con carne
Eller svinemørbrad i ovn med flødekartofler til? det passer sig jo selv efter man har forberedt det. Og tager heller ik alverdens tid.
Eeej et godt tip med lasagnen! Det havde jeg slet ikke overvejet - tror jeg vil prøve det i morgen!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg ha haft succes med at lave ristaffel, når vi er mange Så kan man selv sammensætte det lidt efter behov/lyst.
Kyllingefilet fyldt med pikantost og omviklet med bacon og tilbehør efter din smag. Kan sagtens "samles" et par timer i forvejen (:
Enten en sammenkogt ret med ris og flute til eller
Hamburgerryg med flødekartofler og evt. lidt kogte grønsager til eller
indbagt mørbrad med flødekartofler evt. med lidt kogte grønsager til.
Qnuz
Katte87 skriver: Eeej et godt tip med lasagnen! Det havde jeg slet ikke overvejet - tror jeg vil prøve det i morgen!
Det smager super godt! Vi købte bare sådan et glas med salsa i, og puttede det i kødet og så grøntsager som man plejer. Og så monaysovs i nogle af lagene og øverst. Og så skal det kun have 15 min i ovnen Så det tager ingen tid, og er en lækker variant
Happiness skriver: Det smager super godt! Vi købte bare sådan et glas med salsa i, og puttede det i kødet og så grøntsager som man plejer. Og så monaysovs i nogle af lagene og øverst. Og så skal det kun have 15 min i ovnen Så det tager ingen tid, og er en lækker variant
Baagøe skriver: Enebærgryde med cheddarbagt kartoffelmos
Enebærgryde med cheddarbagt kartoffelmos
Enebærgryde er et sikkert hit og nemt at lave i forvejen - så det bare lige skal varmes op. Hvis du ikke kan overskue bagt kartoffelmos kan man sagtens lave alm. kartoffelmos. Bare husk at der går virkelig mange kartofler til ifht. hvis man bare serverer alm. kogte kartofler.
Mivsen skriver: Lyder mega lækkert
Lyder mega lækkert
Det er det også Var blevet lidt træt af den alm. lassagne, så fandt jeg den opskrift, og så skulle den afprøves
Happiness skriver: Det er det også Var blevet lidt træt af den alm. lassagne, så fandt jeg den opskrift, og så skulle den afprøves
Gulerodslassagne og grovbrød og evt. lidt pastasalat og ellers bare grøntsagsstænger af div. - evt. frugt? Drikkelsen kunne være hyldeblomstsaft( eller en saft du kan li) blandet med danskvand og frosne bær eller vindruer?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128