Nem mad til mange. (fødselsdag)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2012

Ka+Ma=Be

Happiness skriver:

Jeg ville også sige lassagne med en lækker salat og flute til.

Eller mexicansk lasagne, hvor man putter tortilla pandekager mellem lagene istedet for pasta Det smager bare super godt, og tager ingen tid at lave. Men ved ikke om det minder om chili con carne

Eller svinemørbrad i ovn med flødekartofler til? det passer sig jo selv efter man har forberedt det. Og tager heller ik alverdens tid.

Eeej et godt tip med lasagnen! Det havde jeg slet ikke overvejet - tror jeg vil prøve det i morgen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2012

Ka+Ma=Be

Jeg ha haft succes med at lave ristaffel, når vi er mange Så kan man selv sammensætte det lidt efter behov/lyst.

Anmeld

21. marts 2012

M (:

Kyllingefilet fyldt med pikantost og omviklet med bacon og tilbehør efter din smag. Kan sagtens "samles" et par timer i forvejen (:

Anmeld

22. marts 2012

dpb

Enten en sammenkogt ret  med ris og flute til eller

Hamburgerryg med flødekartofler og evt. lidt kogte grønsager til eller

indbagt mørbrad med flødekartofler evt. med lidt kogte grønsager til.

Qnuz

Anmeld

22. marts 2012

Happiness

Katte87 skriver:

Eeej et godt tip med lasagnen! Det havde jeg slet ikke overvejet - tror jeg vil prøve det i morgen!

Det smager super godt! Vi købte bare sådan et glas med salsa i, og puttede det i kødet og så grøntsager som man plejer. Og så monaysovs i nogle af lagene og øverst. Og så skal det kun have 15 min i ovnen Så det tager ingen tid, og er en lækker variant

Anmeld

22. marts 2012

Mivsen

Happiness skriver:

Det smager super godt! Vi købte bare sådan et glas med salsa i, og puttede det i kødet og så grøntsager som man plejer. Og så monaysovs i nogle af lagene og øverst. Og så skal det kun have 15 min i ovnen Så det tager ingen tid, og er en lækker variant

Lyder mega lækkert

Anmeld

22. marts 2012

Michalala

Baagøe skriver:

Enebærgryde med cheddarbagt kartoffelmos

Enebærgryde er et sikkert hit og nemt at lave i forvejen - så det bare lige skal varmes op. Hvis du ikke kan overskue bagt kartoffelmos kan man sagtens lave alm. kartoffelmos. Bare husk at der går virkelig mange kartofler til ifht. hvis man bare serverer alm. kogte kartofler.

Anmeld

22. marts 2012

Happiness

Mivsen skriver:

Lyder mega lækkert

Det er det også Var blevet lidt træt af den alm. lassagne, så fandt jeg den opskrift, og så skulle den afprøves

Anmeld

22. marts 2012

Mivsen

Happiness skriver:

Det er det også Var blevet lidt træt af den alm. lassagne, så fandt jeg den opskrift, og så skulle den afprøves

Skal helt klart prøves i næste uge
Skønt med nye opskrifter..

Anmeld

22. marts 2012

LotusCPH

Gulerodslassagne og grovbrød og evt. lidt pastasalat og ellers bare grøntsagsstænger af div. - evt. frugt? 

Drikkelsen kunne være hyldeblomstsaft( eller en saft du kan li) blandet med danskvand og frosne bær eller vindruer?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.