BB Cream - Nogen med erfaring?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.421 visninger
8 svar
0 synes godt om
21. marts 2012

lio

Jeg er en af dem som vågner op til Godmorgen Danmark på TV2 og imorges kom de ind på BB Cream, jeg synes jo det lød som en fantastisk opfindelse men jeg har svært ved at tåle cremer og tør næsten ikke købe en hvis jeg ikke kan bruge den. Er der nogen som vil anbefale et mærke da jeg er allergiker eller bare vil dele ud af viden eller erfaring med BB Cream?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2012

Maja_4000

Det så jeg også Overvejer at købe den til 100 kr fra Ganier for at prøve det

Anmeld

21. marts 2012

ano14316

Laijona Äiti skriver:

Jeg er en af dem som vågner op til Godmorgen Danmark på TV2 og imorges kom de ind på BB Cream, jeg synes jo det lød som en fantastisk opfindelse men jeg har svært ved at tåle cremer og tør næsten ikke købe en hvis jeg ikke kan bruge den. Er der nogen som vil anbefale et mærke da jeg er allergiker eller bare vil dele ud af viden eller erfaring med BB Cream?

Jeg har ikke erfaring, men jeg ville da sige at du skulle prøve cliniques,
Det er i hvertfald den jeg vil købe, ikke fordi jeg er allergiker, men fordi jeg ikke bruger produkter med parafume, parebener m.m.

Du kan også overvej MAC, de er også gode. Ellers kommer Dennis Knudsen nok også snart med en, hvis han ikke allerede har.

Anmeld

21. marts 2012

Troldemommi

Jeg hørte det godt, jeg blev også solgt, men jeg ved heller ikke hvilken en der er god for mig :-)

men det er da en smart opfindelse

Monica

Anmeld

21. marts 2012

lio

ano14316 skriver:

Jeg har ikke erfaring, men jeg ville da sige at du skulle prøve cliniques,
Det er i hvertfald den jeg vil købe, ikke fordi jeg er allergiker, men fordi jeg ikke bruger produkter med parafume, parebener m.m.

Du kan også overvej MAC, de er også gode. Ellers kommer Dennis Knudsen nok også snart med en, hvis han ikke allerede har.

Af dem de havde med i programmet imorges så var cliniques klart at vælge for mig, men tænker om adre "gode" mærker har lavet en.

Jeg skal nok jage mig selv i matas og spørge.

Anmeld

21. marts 2012

ano14316

Laijona Äiti skriver:

Af dem de havde med i programmet imorges så var cliniques klart at vælge for mig, men tænker om adre "gode" mærker har lavet en.

Jeg skal nok jage mig selv i matas og spørge.

Du må meget gerne lige smide en opdate, når du har være i matas

Anmeld

22. marts 2012

lio

Maja_4000 skriver:

Det så jeg også Overvejer at købe den til 100 kr fra Ganier for at prøve det

Den fra Garnier er nu på tilbud i matas til 55 kr.

Anmeld

22. marts 2012

lio

ano14316 skriver:

Du må meget gerne lige smide en opdate, når du har være i matas

Jeg var i Matas idag, og salgsass. var ikke til meget hjælp da det er en meget ny creme og hun havde en ret dum atitude. Men jeg fik mig en prøve på den fra Origins og umiddelbart slår jeg ikke ud ved brug så prøver den rigtig den næste uges tid. (den er vidst ikke med faktor, som de andre)

Flere mærker lancerer en bb creme i nærmeste fremtid. (hun sagde om ca en måned)

Anmeld

22. marts 2012

christinak

Laijona Äiti skriver:

Jeg bruger kun dermalogica produkter da min hud er meget sart, de har lavet en masse produkter tror også de har en bb cream

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.