Lukas 8 mdr + billeder :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

921 visninger
13 svar
0 synes godt om
21. marts 2012

Happiness

Ja, så blev lillemanden 8 mdr idag Store dreng!

Det går fint, han er så småt begyndt at møve sig fremad, istedet for sidelæns og baglæns

Han startede i vuggestue for en lille uge siden, og det er bare gået super godt! Han spiser godt dernede, og klarer sig helt fint uden moar her

Han er faktisk dernede lige nu... Så ringer hans kontaktpersonale, når jeg skal hente ham om et par timer.

Imorgen skal han så prøve at sove dernede for første gang, det er jeg lidt spændt på. Men mon ikke det nok skal gå?! Han er jo dejlig tryk ved dem.

Vi var til tjek på Rigshospitalet i morges, da lægen ved 5mdr. undersøgelsen, ikke kunne finde hans ene sten i pungen, men børnelægen fandt idag hurtigt begge sten, og så skl vi bare til et sikkerhedstjek igen om 6 mdr. Men han regnede med at de ville blive dernede

Nå det blev pludselig til en ordentlig smørre Men alt i alt går det altså bare super, på trods af en lille tiger der er på besøg, så nattesøvnen har været lidt mangelfuld her de sidste par uger 

Til slut lige "lidt" billeder fra den sidste måneds tid

Rigtig god forårsdag til alle jer skønne baby.dk folk 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2012

Heidimed lea

Han er super lækker og glad og god til at ligge på maven

Anmeld

21. marts 2012

Den lykkelige

Årh hvor er han sød og sikke nogle flotte øjne!!

Anmeld

21. marts 2012

Janni.

Ej hvor er han sød!!! 

Anmeld

21. marts 2012

RiUL

Hold da op han er blevet stor Og hvor er han lækker

- Dejligt at det går godt i vuggestuen Hvordan har du det så? Jeg er altså "skræmt" ved tanken om jeg skal aflevere min lille dreng om under 5 mdr! Puha

Anmeld

21. marts 2012

Happiness

Heidimed lea skriver:

Han er super lækker og glad og god til at ligge på maven

Mange tak Ja, han gider stort set ikke ligge på ryggen mere. Men nok fordi han har fundet ud af at man kan komme frem ved at ligge på maven

Anmeld

21. marts 2012

Happiness

Den lykkelige skriver:

Årh hvor er han sød og sikke nogle flotte øjne!!

Mange tak. Ja det er tit at folk bemærker hans øjne,dem har han fra sin moar

Anmeld

21. marts 2012

Happiness

Janni. skriver:

Ej hvor er han sød!!! 

Ihhh tak Og kan kun sige i lige måde ud fra dit profil billede

Anmeld

21. marts 2012

Happiness

RiUL skriver:

Hold da op han er blevet stor Og hvor er han lækker

- Dejligt at det går godt i vuggestuen Hvordan har du det så? Jeg er altså "skræmt" ved tanken om jeg skal aflevere min lille dreng om under 5 mdr! Puha

TAK søde! 

Jamen jeg får det bedre og bedre med det De første dage var jeg der med ham hele tiden. Så han bliver kørt stille og roligt ind. Men det er meget underligt at gå derfra uden ham... Men det skal nok blive bedre

Vi har lige hentet ham, og han ligger nu og bobler i barnevognen Det er hårdt at være i vuggestue

Anmeld

21. marts 2012

Ka+Ma=Be

Happiness skriver:

Ja, så blev lillemanden 8 mdr idag Store dreng!

Det går fint, han er så småt begyndt at møve sig fremad, istedet for sidelæns og baglæns

Han startede i vuggestue for en lille uge siden, og det er bare gået super godt! Han spiser godt dernede, og klarer sig helt fint uden moar her

Han er faktisk dernede lige nu... Så ringer hans kontaktpersonale, når jeg skal hente ham om et par timer.

Imorgen skal han så prøve at sove dernede for første gang, det er jeg lidt spændt på. Men mon ikke det nok skal gå?! Han er jo dejlig tryk ved dem.

Vi var til tjek på Rigshospitalet i morges, da lægen ved 5mdr. undersøgelsen, ikke kunne finde hans ene sten i pungen, men børnelægen fandt idag hurtigt begge sten, og så skl vi bare til et sikkerhedstjek igen om 6 mdr. Men han regnede med at de ville blive dernede

Nå det blev pludselig til en ordentlig smørre Men alt i alt går det altså bare super, på trods af en lille tiger der er på besøg, så nattesøvnen har været lidt mangelfuld her de sidste par uger 

Til slut lige "lidt" billeder fra den sidste måneds tid

Rigtig god forårsdag til alle jer skønne baby.dk folk 

Ihh han er bare skøn som altid!  Hvor er han bare blevet stor! Man kan virkelig se, at han er vokset.

Hvor er det skønt, at det går godt med vuggestuen - jeg frygter det stadig meeeget 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.