Hindeløsning??? Hjælper det noget..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

854 visninger
12 svar
0 synes godt om
21. marts 2012

LineSchack

Hej alle sammen. Imorgen er jeg i uge 41 og har fået en tid hos min jordmoder til hindeløsning...Skal man håbe på at det ændre noget, sætter fødSlen igang?...hvad er jeres erfaringer?... Mange tak for hjælpen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2012

Chalala85

Det hjalp hos mig. Fik det sidste mandag og gik i fødsel tirsdag

Anmeld

21. marts 2012

LineSchack

En go erfaring dejligt ....håber jeg er lige så heldig ..... Tak fordi d ville dele

Anmeld

21. marts 2012

Chalala85

LineSchack skriver:

En go erfaring dejligt ....håber jeg er lige så heldig ..... Tak fordi d ville dele

Jeg for dig

Anmeld

21. marts 2012

LineSchack

Tusinde tak... ...

Anmeld

21. marts 2012

Mira0911

Jeg har en veninde der fik hindeløsning i Mandags i sidste uge og der er ikke sket noget siden... 

Så det er meget forskelligt hvordan det virker fra kvinde til kvinde... 

Anmeld

21. marts 2012

LineSchack

Mira0911 skriver:

Jeg har en veninde der fik hindeløsning i Mandags i sidste uge og der er ikke sket noget siden... 

Så det er meget forskelligt hvordan det virker fra kvinde til kvinde... 

Det er jeg godt klar over men hende her vil åbenbart ikk ud af sig selv så blir nød til at håbe og be til de højere magter... Og håbe på at noget går vores vej...og skulle bare hører hvad jeres erfaringer er?...

Anmeld

21. marts 2012

Mira0911

LineSchack skriver:

Det er jeg godt klar over men hende her vil åbenbart ikk ud af sig selv så blir nød til at håbe og be til de højere magter... Og håbe på at noget går vores vej...og skulle bare hører hvad jeres erfaringer er?...

Jeg fortalte det også bare... Kan jo være du er heldig at det virker perfekt på dig... 

Anmeld

21. marts 2012

LineSchack

Mira0911 skriver:

Jeg fortalte det også bare... Kan jo være du er heldig at det virker perfekt på dig... 

Det ved jeg godt, det var ikk min mening det skulle lyde som om jeg ikk sætter pris på det...jeg håber ...og tak fordi d delte

Anmeld

21. marts 2012

Vidunderligeunger

jeg fik løsnet hinder 39+3 og 40+2 fødte 40+5  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.