Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det hjalp hos mig. Fik det sidste mandag og gik i fødsel tirsdag
LineSchack skriver: En go erfaring dejligt ....håber jeg er lige så heldig ..... Tak fordi d ville dele
En go erfaring dejligt ....håber jeg er lige så heldig ..... Tak fordi d ville dele
Jeg for dig
Jeg har en veninde der fik hindeløsning i Mandags i sidste uge og der er ikke sket noget siden...
Så det er meget forskelligt hvordan det virker fra kvinde til kvinde...
Mira0911 skriver: Jeg har en veninde der fik hindeløsning i Mandags i sidste uge og der er ikke sket noget siden... Så det er meget forskelligt hvordan det virker fra kvinde til kvinde...
LineSchack skriver: Det er jeg godt klar over men hende her vil åbenbart ikk ud af sig selv så blir nød til at håbe og be til de højere magter... Og håbe på at noget går vores vej...og skulle bare hører hvad jeres erfaringer er?...
Det er jeg godt klar over men hende her vil åbenbart ikk ud af sig selv så blir nød til at håbe og be til de højere magter... Og håbe på at noget går vores vej...og skulle bare hører hvad jeres erfaringer er?...
Jeg fortalte det også bare... Kan jo være du er heldig at det virker perfekt på dig...
Mira0911 skriver: Jeg fortalte det også bare... Kan jo være du er heldig at det virker perfekt på dig...
jeg fik løsnet hinder 39+3 og 40+2 fødte 40+5
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128