Søvn på 3,5 mdr gammel baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

525 visninger
7 svar
0 synes godt om
21. marts 2012

smask

Hej alle.. 

Hvor meget sover jeres små pus i løbet af et døgn.. ? 

Thilde er 3,5mdr gammel, og kommer i seng hver aften mellem 18 - 20 hverdag.. Så vågner hun ved en 6 -7 tiden.. Får noget at spise og så hygger vi lidt.. Mellem 9-10 putter hun igen ude i barnevognen.. og sover der alt fra 1-3 timer.. Så er hun oppe igen og er måske vågnet mellem 2-3 timer.. sover måske en time i barnevogen, så er hun oppe indtil hun kommer i seng.. 

Sys måske det er lidt meget.. Eller

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2012

serinasmor

det lyder meget normalt

serina sov ca samme antal timer da hun var så lille

de var bare fordelt lidt på en anden måde

Anmeld

21. marts 2012

smask

serinasmor skriver:

det lyder meget normalt

serina sov ca samme antal timer da hun var så lille

de var bare fordelt lidt på en anden måde

så jeg burde slet ikke være bekrymret ? 

Anmeld

21. marts 2012

serinasmor

smask skriver:

så jeg burde slet ikke være bekrymret ? 

Ikke hvis hun ellers er glad og tilfreds

Anmeld

21. marts 2012

Mivsen

smask skriver:

Hej alle.. 

Thilde er 3,5mdr gammel, og kommer i seng hver aften mellem 18 - 20 hverdag.. Så vågner hun ved en 6 -7 tiden.. Får noget at spise og så hygger vi lidt.. Mellem 9-10 putter hun igen ude i barnevognen.. og sover der alt fra 1-3 timer.. Så er hun oppe igen og er måske vågnet mellem 2-3 timer.. sover måske en time i barnevogen, så er hun oppe indtil hun kommer i seng.. 

Synes også det lyder meget normalt, min søn sover ca lige så meget, det også bare fordelt lidt anderledes..
Flot hun sover igennem om natten

Anmeld

21. marts 2012

smask

Mivsen skriver:

Synes også det lyder meget normalt, min søn sover ca lige så meget, det også bare fordelt lidt anderledes..
Flot hun sover igennem om natten

Okay.. 

Altså jeg giver hende en flaske nårh jeg går i seng ved en 22 - 23 tiden.. Og så sover hun til en 4-5 stykker, hvor hun får mad imens hun sover.. og så er hun ellers frisk ved en 7 stykker.. 

Tør næsten ikke at lade hende sove så langt tid uden mad, fordi hun tabte sig rigtig meget i hendes første levetid..

Anmeld

21. marts 2012

Mivsen

smask skriver:

Okay.. 

Altså jeg giver hende en flaske nårh jeg går i seng ved en 22 - 23 tiden.. Og så sover hun til en 4-5 stykker, hvor hun får mad imens hun sover.. og så er hun ellers frisk ved en 7 stykker.. 

Tør næsten ikke at lade hende sove så langt tid uden mad, fordi hun tabte sig rigtig meget i hendes første levetid..

Natten er helt ligesom Frederiks..
Vi stå op kl 6.00, blir puttet kl 8.00, op ved 10-11 tiden, puttet igen kl 13, op kl 15, puttes igen kl 17, op kl 18.30 og så puttes til natten 20-20.30 ca... Og så flaske kl 23 og kl 04, sovende..

Så han sover også meget, men har prøvet at trække ham lidt, men det blir han bare helt umulig af..
Men kan mærke nu at der sker en masse, hans lure blir kortere..
Han er 4 måneder

Anmeld

21. marts 2012

Jonatansmor

smask skriver:

Hej alle.. 

Det var det samme som min dreng gjorde, bortset fra vi vækkede ham ikke om natten når han skulle spise, men han var også en prop fra starten af.

Prøv at google babyers søvnmønster. Jeg fandt en del artikler om hvordan hjernen "dannes" i søvnen. At de bearbejder den store vide verden de er endt i, når de sover

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.