jeg er så ked af det :( på min søns vejene

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2012

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

Du siger bare at du har undret dig over alle de skræmmer din søn kommer hjem med og at du kan mærke han er ked af det når du spørger ind til dem. At han har forklaret at der er nogle der har smidt hans madpakke osv osv og at han selv nævner det er de store børn.
Du er som forældre selvfølgelig ovenud skræmt over dette og bange for hvilke konsekvenser det kan have for din dreng at han oplever sådanne overgreb.
De bliver nød til at være opmærksomme, skille de store fra de mindre osv.

Mange tak for dit indlæg.

jeg er nemlig nervøs for hvad det kan gøre ved min dreng, at jeg siger noget men også hvad det gør hvis jeg ikke siger noget. 

og jeg vil helt klar sige noget imorgen og havde tænkt og sige noget  ligene det du skriver. 

men jeg er også nervøs for om jeg kan holde en pæn tone, da jeg jo selvfølgelig er ked af at min søn oplever sådan nogen ting.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2012

Lone Jakobsen

giver de andre helt ret.

få snakket det hele grundigt igennem imorgen til mødet. fortæl præcist hvad det er i oplever og hvad jeres søn fortæller. det er meget vigtigt at der bliver gjort noget så jeres søn ikke føler sig utryg i børnehaven.

Anmeld

20. marts 2012

mortilnoahogmelina

Av det gør helt ondt i mit moder hjerte at læse det
Jeg får så ondt af din søn .
Og egentlig kan jeg heller ikk lade være at tænke op hvor pædagoerne er henne i det her .
De må os kunne mærke han er ked af det .
Jeg synes klart i skal snakke med dem om det i morgen . Og så må i få lavede at de skal være mere obs på jeres dreng for tiden .

Og stort kram til dig og din søn ..

Anmeld

20. marts 2012

Mor til Frederic og Freya

Anonym skriver:

jeg vil klart sige noget imorgen.

men hvordan skal jeg lige få det sagt til dem..

Vil sige det samme som sarahb...

Vil lægge alle kort - tanker - bekymringer på bordet...

Ved bare at den væremåde er ikke er tilladt i vores bh og hvis de ser optræk eller lign. så griber de ind...

Vores søn er på alder med din og ved at hvis han blev behandlet sådan som din - så ville jeg tage affære og være ret ligeglade med hvad pædagogerne tænker - siger om mig - det er MIT barn det drejer sig om og han skal ikke behandles sådan...

Anmeld

20. marts 2012

sarahb

Anonym skriver:

Mange tak for dit indlæg.

jeg er nemlig nervøs for hvad det kan gøre ved min dreng, at jeg siger noget men også hvad det gør hvis jeg ikke siger noget. 

og jeg vil helt klar sige noget imorgen og havde tænkt og sige noget  ligene det du skriver. 

men jeg er også nervøs for om jeg kan holde en pæn tone, da jeg jo selvfølgelig er ked af at min søn oplever sådan nogen ting.. 

du må græde og være ked, men hold tonen nogenlunde pæn. Tror det har den bedste virkning og også så i kan have et godt samarbejde kørene omkring din søn!
Vil du ikk godt opdatere når du har talt med dem.

håber virkelig det bedste for din søn

Anmeld

20. marts 2012

DitteFisk

Av i mit moderhjerte.

Jeg ville gå til den pædagog jeg føler mig mest fortrolig med og fortælle dem, at du bekymrer dig for din dreng og de ting han måske oplever i børnehaven. Jeg ville sige til dem, at det ville lette din bekymring rigtig meget hvis de lige ville holde et ekstra øje på ham og dem han omgås de næste dage, for at se hvad der foregår. Det vil pædagogen så have for øje - det er ikke sikkert hun/han har - derfor er den en god ide som forælder at gøre opmærksom på, når der lige sker noget omkring ens barn, ellers er det nemt for pædagogerne at tænke, at det jo går fint. Når du fortæller det, kan du sikre at de lige har det i baghovedet.

Jeg ved at der nu om dage er meget fokus på mobning i skolerne, men knapt så meget i børnehaver, da det ikke så ofte er aktuelt. Men det sker. Og jeg ved hvor ondt det ville gøre som mor, hvis ens barn var udsat for det i dagligdagen

Anmeld

20. marts 2012

Anonym trådstarter

Mor til Frederic skriver:

Vil sige det samme som sarahb...

Vil lægge alle kort - tanker - bekymringer på bordet...

Ved bare at den væremåde er ikke er tilladt i vores bh og hvis de ser optræk eller lign. så griber de ind...

Vores søn er på alder med din og ved at hvis han blev behandlet sådan som din - så ville jeg tage affære og være ret ligeglade med hvad pædagogerne tænker - siger om mig - det er MIT barn det drejer sig om og han skal ikke behandles sådan...

du har helt ret i han ikke skal behandelse sådan, men jeg har bare så dårlig afering med og sige noget, ikke fra børnehavene men fra en dp han var i nok også derfor jeg er så nervøs for imorgen.. 

Anmeld

20. marts 2012

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

du må græde og være ked, men hold tonen nogenlunde pæn. Tror det har den bedste virkning og også så i kan have et godt samarbejde kørene omkring din søn!
Vil du ikk godt opdatere når du har talt med dem.

håber virkelig det bedste for din søn

jeg skal nok komme med en opdate imorgen omkring hvordan det er gået med samtalen..

Anmeld

20. marts 2012

Anonym trådstarter

Gigl skriver:

Av i mit moderhjerte.

Jeg ville gå til den pædagog jeg føler mig mest fortrolig med og fortælle dem, at du bekymrer dig for din dreng og de ting han måske oplever i børnehaven. Jeg ville sige til dem, at det ville lette din bekymring rigtig meget hvis de lige ville holde et ekstra øje på ham og dem han omgås de næste dage, for at se hvad der foregår. Det vil pædagogen så have for øje - det er ikke sikkert hun/han har - derfor er den en god ide som forælder at gøre opmærksom på, når der lige sker noget omkring ens barn, ellers er det nemt for pædagogerne at tænke, at det jo går fint. Når du fortæller det, kan du sikre at de lige har det i baghovedet.

Jeg ved at der nu om dage er meget fokus på mobning i skolerne, men knapt så meget i børnehaver, da det ikke så ofte er aktuelt. Men det sker. Og jeg ved hvor ondt det ville gøre som mor, hvis ens barn var udsat for det i dagligdagen

jeg føler nemlig rigtig meget lige nu at det er en form for mobning der sker over for min søn og det har jeg bare ikke lyst til forsætter mange tak for dit indlæg

Anmeld

20. marts 2012

Anonym trådstarter

Pernille08 skriver:

Av det gør helt ondt i mit moder hjerte at læse det
Jeg får så ondt af din søn .
Og egentlig kan jeg heller ikk lade være at tænke op hvor pædagoerne er henne i det her .
De må os kunne mærke han er ked af det .
Jeg synes klart i skal snakke med dem om det i morgen . Og så må i få lavede at de skal være mere obs på jeres dreng for tiden .

Og stort kram til dig og din søn ..

tror desværre ikke min søn viser følser i bh. for de siger altid han er så sød en dreng som der aldrig er problemer med.. 

så har en følse af han bare tager imod og lader som ingen ting.. indtil han kommer hjem hvor han tit er sur og græder bare det mindste vi siger til ham, som kommer til og lyde som om vi er sure, uden og være det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.