emmaljunga barne vogne... ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2012

Mom2

Grunden til at der er stel hele vejen rundt på Odders vognen er fordi bunden i kassen er tynd. Så det er simpelthen for at den har nok støtte så ikke bunden knækker.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2012

Tranebær

Min Emmaljunga er netop gået i stykker. Den har været et helvede med et stel der hang helt ude i den ene side. Nu er stangen der holder kassen så knækket.

Anmeld

24. marts 2012

l.kjoeller

Jeg har valgt at købe en odder da flere af mine veninder haR måttet udskifte deres til en anden vogn grundet problemer med stel mm. MEN tror dog altid der er både gode og dårlige historier om begge mærker.

Anmeld

24. marts 2012

l.kjoeller

Christina9870 skriver:

ABuBunBundBundeGrunden til at der er stel hele vejen rundt på Odders vognen er fordi bunden i kassen er tynd. Så det er simpelthen for at den har nok støtte så ikke bunden knækker.....

Bunden i min odder er bestemt ikke tynd?heller ikke sammenlignet med min venindes Emmaljunga. Bar lig en undren

Anmeld

24. marts 2012

Pige2009

Princesspigen skriver:

emmaljunga barnevogne, har jeg hørt en del skidt om, så jeg vil gerne høre jeres erfaringer...

de har lavet ret mange fede men jeg kan ikke finde ud af om de er så dårlig som jeg hører..

det sku være noget med at de med tiden begynder at hælde ned mod styret og man med tiden ikke kan sætte et større barn i sæde oven på vognen for så tipper eller i værdste tilfælde så vælter de..

hvad er jeres erfaringer omkring dem ? ? ?

Jeg har en Emmaljunga Big Star Supreme med UniQ stel og jeg ville til enhver tid vælge samme vogn igen. Den er 2½ år gammel nu og jeg har aldrig haft problemer med den

Anmeld

24. marts 2012

Pige2009

An&Jo skriver:

Jeg har haft en og det var verdens bedste vogn..

Jeg savner den SÅ meget og fortryder rigtig meget at jeg solgte den da jeg gjorde..

Den begynder ikke at hænge hvis man behandler den ordentlig og gør som der står i brugsanvisningen, nemlig at indstille stellet efter barnets vægt når det bliver tungere..

og jo du kan godt sætte et barnesæde på, du skal bare købe det der er lavet specielt til emmaljungas vogne.. det sætter du nemlig fast direkte på stellet og ikke på kassen..

Gud! Kan man det?!  Har selv en Emmaljunga med UniQ stel. Kan du huske, hvordan man gør? Min brugsanvisning ligger et sted hos mine forældre

Anmeld

24. marts 2012

Mom2

l.kjoeller skriver:

Bunden i min odder er bestemt ikke tynd?heller ikke sammenlignet med min venindes Emmaljunga. Bar lig en undren

Er en der har arbejdet i Babysam og dermed solgt vognene der har fortalt mig det...

Anmeld

24. marts 2012

l.kjoeller

Christina9870 skriver:

Er en der har arbejdet i Babysam og dermed solgt vognene der har fortalt mig det...

Ok men rent cm mæssig ser de nu ud til at være lige tykke. spurte en bekendt som arbejdede i babySam hvad han ville anbefale af de to og han sagde at de kvalitetsmæssigt var lige gode. men er nok meget forskelligt fra person til person man spørger

Anmeld

24. marts 2012

NoahEmil

Odder er understøttet hele vejen rundt, hvor emmaljunga kun er på midten. Så hvis man fx skal bruge søskendesæde, er odder at foretrække. Både pga den bedre understøtning og at den er testet til at kunne holde til flere kg end emmaljunga.
Kvalitetsmæssigt ligger de begge på samme niveau, jeg har haft begge mærker og min favorit er emmaljunga.
Har selv arbejdet hos babysam, og at bruge et argument som at bunden knækker
I emmaljunga er der en slags flamingo som isolerer bedre og Odder en træbund og begge kasser er vel lavet efter det der er bedst i forhold til det stel de skal være på.

Anmeld

25. marts 2012

An&Jo

Baagøe skriver:

Gud! Kan man det?!  Har selv en Emmaljunga med UniQ stel. Kan du huske, hvordan man gør? Min brugsanvisning ligger et sted hos mine forældre

jep det kan man..

Nej kan ikke huske det, men det er noget med de der sorte dimser der stikker ud der hvor stellet krydser i hver side.. mener du kan finde brugsanvisningen på nettet..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.