Mens hvornår ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

355 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. marts 2012

os2

Jeg mistede mine tvillinger i uge 17 - de var dødfødte. Det kaldes dog stadig en spontan abort, når det er så tidligt i graviditeten, (selvom det er vildt hårdt og savner de små pus og maven helt vildt meget)

Ved nogen af jer, hvornår man kan forvente at man får sin mens efter dette ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2012

Tona

os2 skriver:

Jeg mistede mine tvillinger i uge 17 - de var dødfødte. Det kaldes dog stadig en spontan abort, når det er så tidligt i graviditeten, (selvom det er vildt hårdt og savner de små pus og maven helt vildt meget)

Jeg ved ikke noget om det med mens, men jeg kunne forestille mig at det ville komme ret hurtigt efter.

Jeg ville bare sende dig et stort kram...det var vel nok synd du skulle have sådan en hæslig oplevelse

Anmeld

21. marts 2012

Nessie

os2 skriver:

Hvor er det dog forfærdeligt

Jeg ved ikke hvornår man kan forvente sin mens igen, men vil da mene at det skal være rimeligt hurtigt efter.

Du kan evt. prøve med zoneterapi eller akupunktur, for at få lidt balance i kroppen igen, og sat lidt gang i cyklussen.

Håber I er nogenlunde ok

Anmeld

21. marts 2012

lassemor07

Ved ikke det med mensen men vil tror af det kommer når kroppen har fundet lidt sig selv igen
Min kom ihverfald en mrd efter jeg havde min SA men var heller ikke så langt henne kun uge 10
Men stort trøste og er ked af det på jeres vejen af i skulle igennem det

Anmeld

22. marts 2012

os2

Tak for svar - i dag er det 1 mdr og 1 dag siden jeg fødte de to små.

Det er meget hårdt stadig, heldigvis får jeg god hjælp af siden "smaa engle" og pskolog.

Jeg har dog stadig ikke fået mens - måske skulle jeg prøve med lidt zoneterapi.

Som I måske kan forestille mig, vil jeg jo gerne have kroppen ind i normal cyklus igen, så vi kan prøve at starte op i behandling igen. Det tager jo lige lidt tid at få kroppen ind i balance igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.