Forbandet hæmoride

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

999 visninger
9 svar
0 synes godt om
20. marts 2012

Anonym trådstarter

Hej.

Jeg har i forbindelse med min graviditet og fødsel nu fået fornøjelsen af en hæmoride.

Jeg gik længe med det indtil jeg fik fat i lægen, som har givet mig nogle stikpiller og noget creme. Men på pakken står at det ikke fjerner årsagen til hæmoriden. Vil det så sige at når jeg er færdig med behandlingen, vil det så komme igen eller hvad? Nogle der har nogle erfaringer med det skidt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2012

Århuspigen

Anonym skriver:

Hej.

Jeg har i forbindelse med min graviditet og fødsel nu fået fornøjelsen af en hæmoride.

Jeg gik længe med det indtil jeg fik fat i lægen, som har givet mig nogle stikpiller og noget creme. Men på pakken står at det ikke fjerner årsagen til hæmoriden. Vil det så sige at når jeg er færdig med behandlingen, vil det så komme igen eller hvad? Nogle der har nogle erfaringer med det skidt?

De forsvinder først efter du har født, så 'trykket' forsvinder fra dine tarme. Det holder bare smerten nede

Anmeld

24. marts 2012

K&S

Anonym skriver:

Hej.

Den kan sagtens komme igen

Anmeld

24. marts 2012

Mother-love

Århuspigen skriver:

De forsvinder først efter du har født, så 'trykket' forsvinder fra dine tarme. Det holder bare smerten nede

Passer ikke helt. Jeg fik også hæmorider i forbindelse med min graviditet og isabella er 10 mdr og jeg har dem stadig trods det jeg har brugt crem. Hæmorider kommer i forbindelse med at man har hård mave ofte.

Anmeld

24. marts 2012

Mother-love

Anonym skriver:

Hej.

Hæmorider kommer i forbindelse med at man har hård mave. Jg fik også hæmorider i min graviditet og har det stadig og isabella er 10 mdr. Jeg har prøvet med crem. Og det virkede ikke. Mn jeg døjer også stadig med hård mave fra efter jeg var gravid. For hvis du døjer med hård mave så skal du også gøre noget ved det ellers går hæmoriden ikke væk. Der kan du bruge movicol til voksne. Det virker. Jeg bruger det nemlig når mit er rigtig slemt. Men da det er ret dyrt bruger jeg det ikke hele tiden.

Anmeld

24. marts 2012

Karo

Den kan sagtens komme igen, men det er ikke sikkert.

Knibeøvelser hjælper her og på få dage kan jeg knibedenne helt væk når den kommer igen.

Anmeld

2. april 2012

Anonym trådstarter

Jamen jeg synes nu ikke jeg har specielt hård mave. Den er først dukket op her efter fødslen, men blev først rigtig et problem ca. et år efter.

Er der mulighed for den forsvinder helt med stikpiller og creme?

Eller skal der mirakler til? Har hørt der er nogle der får skåret det væk?

Anmeld

2. april 2012

Lone Jakobsen

jeg kæmper også meget med det, og det er bare blevet rigtigt slemt. lægen har spurgt om jeg vil ha dem fjernet med operation, men jeg har ikke helt mod på det endnu.

creme hjælper ikke for mig, og stikpiller hjælper kun lidt.

Anmeld

2. april 2012

morbibi

Anonym skriver:

Hej.

Jeg vil sige det samme som Karo, for det er også min erfaring. Håber det går væk hurtigt

Anmeld

2. april 2012

trinela

Jeg har brugt enebærsalve fra naturdroseriet.

Min mor her kæmpet meget med og prøvet alt muligt men det hjalp.

..og så dufter det faktisk også godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.