Nogen der har gode fif mod mavekneb?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

465 visninger
2 svar
0 synes godt om
20. marts 2012

LykkeB

Ja som overskriften lyder, så har min lille dreng nu haft rigtig ondt i maven i 3 dage, han er 16 dage i dag, så tror at det er hans tarme der bare er ved at vænne sig til min mælk, men det er bare så synd for ham og ved slet ikke hvad jeg skal stille op. Han sover max 30 minutter af gangen, men vågner fordi han ligger og presser og der kommer bare intet ud. Vi har prøvet at lave cykle bevægelser med benene, masseret hans mave og endda prøvet kamillete, intet hjælper. Nogen der har nogle god råd? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2012

lycly

Tror bare I skal fortsætte med massagen og det med at cykle - det skal nok gå over. Men det er rigtig synd når de har ondt. Når han er ked af det, kan du evt ligge ham henover dine knæ (ligesom hvis man skulle give endefuld - bare så du lige kan se det for dig) og så selvfølgelig holde hans hoved med den ene hånd. Og så klappe ham blidt i numsen med den anden, samtidig med at du rykker benene stille fra side til side.

Det hjalp meget på at få min datter til at falde til ro, hvis hun havde mavekneb

Anmeld

20. marts 2012

4xGreve

Prøv evt. At give ham lidt sukkervand det skulle virke smerte stillende på små børn...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.