Nespressokapsler billigt hvor!??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2012

2721

AnneL skriver:

Der er desværre ingen snedige tips.

Originale kapsler til Nespresso kan KUN købes i Nespresso butikken i KBH eller via Nespressos hjemmeside.

Nogle sælger uoriginale kapsler, hvor man selv kan fylde sin egen kaffe i, men hvorfor så købe en nespressomaskine??

Enig

Er også ret sikker på at garantien ryger hvis man ikke bruger deres kapsler

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2012

AnneL

Puslingen skriver:

Enig

Er også ret sikker på at garantien ryger hvis man ikke bruger deres kapsler

Det skal jeg ikke gøre mig klog på Men det kan der da måske være noget om.

Men vi købte Nespresso maskinen, fordi min bedre halvdel syntes deres kaffe er den bedste af alle. Så for ham ville det ikke give nogen mening, at købe uoriginale kapsler til den. De står jo nok ikke samme gode kvalitet og standard som Nespresso. Og hvis priserne så oven i købet er det samme, kan jeg slet ikke se fornuften i det.

But thats just me. Drikke ikke selv kaffe  

Anmeld

20. marts 2012

2721

AnneL skriver:

Men vi købte Nespresso maskinen, fordi min bedre halvdel syntes deres kaffe er den bedste af alle. Så for ham ville det ikke give nogen mening, at købe uoriginale kapsler til den. De står jo nok ikke samme gode kvalitet og standard som Nespresso. Og hvis priserne så oven i købet er det samme, kan jeg slet ikke se fornuften i det.

Jeg fik en i julegave af kæresten og er næsten 100 på der står garantien ryger, men kan lige tjekke.
Men ja jeg er enig med din kæreste i at det er en rigtig god kaffe

Anmeld

20. marts 2012

2721

AnneL skriver:

tjekkede lige
Og garantien ryger hvis man bruger uægtekapsler

Anmeld

20. marts 2012

Malthesmoar

Egentlig spurgte jeg kun efter billige kapsler,

ikke interesseret i at blive rakket ned og irettesat

Mvh

Anmeld

20. marts 2012

2721

Malthesmoar skriver:

Egentlig spurgte jeg kun efter billige kapsler,

ikke interesseret i at blive rakket ned og irettesat

Mvh

Sådan var det skam heller ikke ment.
Tænkte bare det ville være bittert at risikere at miste garantien, da det jo ikke lige frem er en billig maskine i har købt

Anmeld

24. marts 2012

Thorsen

Læste lige det med garantien ryger hvis man bruger uoriginale kapsler - sidder her med min brugsanvisning og jeg kan ikke finde det?

Jeg bruger selv de her kapsler man selv kan fylde, for jeg vil gerne kværne min egne bønner og hørte at det er ligesom med kopimaskiner, der skal du heller ikke bruge en original blækpatron for at beholde garantien....så vil da meget gerne høre hvis der er noget jeg har misforstået?...:-)

Ville nu også undre mig meget hvis Nespresso kan tvinge en til kun at købe deres kapsler. I det store udland findes der jo masser af kapsler som passer til Nespresso og som store kaffe producenter står bag - ville være mystisk hvis de solgte et produkt som betød af kunderne mistede deres garanti...

:-)

Thorsen

Anmeld

30. september 2013

Kurt

30. september 2013

Perla

Mener jeg så dem i Rema1000 i dag. En pakke med 10 kostede 20kr!

Anmeld

30. september 2013

2721

Thorsen skriver:

Læste lige det med garantien ryger hvis man bruger uoriginale kapsler - sidder her med min brugsanvisning og jeg kan ikke finde det?

Jeg bruger selv de her kapsler man selv kan fylde, for jeg vil gerne kværne min egne bønner og hørte at det er ligesom med kopimaskiner, der skal du heller ikke bruge en original blækpatron for at beholde garantien....så vil da meget gerne høre hvis der er noget jeg har misforstået?...:-)

Ville nu også undre mig meget hvis Nespresso kan tvinge en til kun at købe deres kapsler. I det store udland findes der jo masser af kapsler som passer til Nespresso og som store kaffe producenter står bag - ville være mystisk hvis de solgte et produkt som betød af kunderne mistede deres garanti...

:-)

Thorsen

Nu sidder jeg ikke lige hjemme med min brugsvejledning, men mener at der står at hvis maskinen går i stykker og man har brugt kopiprodukter, fx ikke den rigtig afkalkning, kapsler osv er det ikke sikkert garantien dækker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.