Han vil kun drikke kamille the...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

494 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. marts 2012

Levi&LilysMor

Min søn på 5 snart 6 mdr får grød til middag og aften og dertil har jeg prøvet med vand. Jeg ammer ham også fuldt ud endnu...

Men nu er det sådan at han ikke vil have vand , hvis det er stuetemp, drikker han kun meget lidt, men når der kommer lunkent kamillethe sluger han nemt 100 ml.

Det er ikke noget problem at han får det hver dag, men vil da gerne han også vil drikke koldt vand.

hvad gør i derhjemme ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2012

MelikkazMoar

LevisMor skriver:

Min søn på 5 snart 6 mdr får grød til middag og aften og dertil har jeg prøvet med vand. Jeg ammer ham også fuldt ud endnu...

Men nu er det sådan at han ikke vil have vand , hvis det er stuetemp, drikker han kun meget lidt, men når der kommer lunkent kamillethe sluger han nemt 100 ml.

Det er ikke noget problem at han får det hver dag, men vil da gerne han også vil drikke koldt vand.

hvad gør i derhjemme ?

hørte om en / snakkede med en  der havde givet sin søn vand med sugerør.. altså så han selv skulle suge det op.. og pludselig ville han gerne have vand i sutteflasken..

melikka drikker glædeligt vand hvis det er i tude kop eller flaske..´og sugerør.. men ikke hvis det er af almindelig kop

Anmeld

20. marts 2012

L&V

LevisMor skriver:

hvad gør i derhjemme ?

Her hjemme får man kun mme af flaske og kammille the og vand af kop det gør et eller andet at det er i en kop og ikke i flaske Ved ikke hva det lige er men det virker også ska vandet være lunken til den varme side før hun vil ha det

Anmeld

20. marts 2012

Levi&LilysMor

MelikkazMoar skriver:

hørte om en / snakkede med en  der havde givet sin søn vand med sugerør.. altså så han selv skulle suge det op.. og pludselig ville han gerne have vand i sutteflasken..

melikka drikker glædeligt vand hvis det er i tude kop eller flaske..´og sugerør.. men ikke hvis det er af almindelig kop

Så må vi prøve med sugerør, for flaske virker ikke og en tudekop bider han kun på og glas bider han på men får lidt ned hehe

Anmeld

20. marts 2012

Levi&LilysMor

Månsson skriver:

Her hjemme får man kun mme af flaske og kammille the og vand af kop det gør et eller andet at det er i en kop og ikke i flaske Ved ikke hva det lige er men det virker også ska vandet være lunken til den varme side før hun vil ha det

Hmm... mon det er fordi mælken også er varm og så skal alt være det

Men det virker også fint fra flaske, men tudekop kan han ikke, den bider han bare i og det samme med alm. glas men han får lidt ned men det gider han ikke rigtig bruge tid på...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.