Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
HeidiØ skriver: Her skal vi ha chili con kylling! Men igår fik vi Gullaschsuppe, det er altså smaddernemt! Og så med et grovflute til!
Her skal vi ha chili con kylling!
Men igår fik vi Gullaschsuppe, det er altså smaddernemt! Og så med et grovflute til!
hvordan laver man det? det lyder lækkert
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
vi kal forresten selv have lækre deller med sovs og ris i aften
B&J skriver: ja nemlig men han kæber og det er super sejt når der kommer ord ud og man tænker hold da op nu kan han også sige det
ja nemlig men han kæber og det er super sejt når der kommer ord ud og man tænker hold da op nu kan han også sige det
uh ja.. ih hvor jeg glæder mig til det er min tur..
kimfrit skriver: hvordan laver man det? det lyder lækkert
Gullaschsuppe eller Chili Con Kylling?
Vi skal have suppe .. Jeg ligger med ondt i halsen
MelikkazMoar skriver: uh ja.. ih hvor jeg glæder mig til det er min tur..
det kan jeg godt forstå det er så DEJLIGT
vi skal ha oksekødssuppe med nudler og måske flute.
vi har lidt travlt mandag og tirsdag, så¨jeg har forberedt maden i weekenden
Vi skal have kortellerter med rodfrugter og tzaziki Imorgen skal vi have orientalsk risretTorsdag: Paprikagryde med kartoffelmosFredag: Pastaret med baconLørdag: Kyllingefilet med mozzarella og svamperisottoSøndag er stadig i det uvisse
Happiness skriver: Vi skal have kortellerter med rodfrugter og tzaziki Imorgen skal vi have orientalsk risretTorsdag: Paprikagryde med kartoffelmosFredag: Pastaret med baconLørdag: Kyllingefilet med mozzarella og svamperisottoSøndag er stadig i det uvisse
Her hjemme skal vi have lakse fad.. Det er dejligt nemt, kan forberedes inden jeg henter mine børn, og så kan vi hygge os alle sammen - min kæreste børn og mig.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128