Eftermiddagsmadsspørgsmål ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

711 visninger
10 svar
0 synes godt om
20. marts 2012

HeidiØ

Hej piger!

Ja, William er 6 mdr + 1 uge nu, og er igang med at trappe lidt ned med mme Går skiiiide godt, William elsker al slags grød, grøntsager og frugt. Fantastisk!

Nå, men idag vil jeg i stedet for flaske 14.30 prøve at ggive ham tykmælk ... nu kommer det mærkelige spørgsmål så.. han plejer jo at få lun mad. Skal man servere tykmælk og andre mejeriprodukter lunkne, eller hva?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2012

Isabella_mor

HeidiØ skriver:

Hej piger!

Ja, William er 6 mdr + 1 uge nu, og er igang med at trappe lidt ned med mme Går skiiiide godt, William elsker al slags grød, grøntsager og frugt. Fantastisk!

Nå, men idag vil jeg i stedet for flaske 14.30 prøve at ggive ham tykmælk ... nu kommer det mærkelige spørgsmål så.. han plejer jo at få lun mad. Skal man servere tykmælk og andre mejeriprodukter lunkne, eller hva?

nej det behøver du ikke...  

du kan også begynde at give ham havregrød osv.. 

du kan blande lidt mos i tykmælken så det smager af lidt... 

han skal jo venne sig til at noget mad er koldt og noget mad er varmt.

Anmeld

20. marts 2012

HeidiØ

isabellamor skriver:

nej det behøver du ikke...  

du kan også begynde at give ham havregrød osv.. 

du kan blande lidt mos i tykmælken så det smager af lidt... 

han skal jo venne sig til at noget mad er koldt og noget mad er varmt.

Ja, synes nok det andet ville være lidt skørt

Havregrød er han glad for. Igår fik han det sammen med ærtemos, det sys han også var guf

Ej, jeg synes virkelig det er fedt han spiser noget andet end mælk Det er så skægt at eksperimentere med alt muigt nyt

Anmeld

20. marts 2012

Isabella_mor

HeidiØ skriver:

Ja, synes nok det andet ville være lidt skørt

Havregrød er han glad for. Igår fik han det sammen med ærtemos, det sys han også var guf

Ej, jeg synes virkelig det er fedt han spiser noget andet end mælk Det er så skægt at eksperimentere med alt muigt nyt

ja det er fanme vildt... især når de får noget nyt og de syntes det smager sjovt  

herhjemme er villads jo selv begyndt at sidde med sin ske jeg behøver slet ikke fodre ham mere, det er SÅ skønt. og helt ufatteligt... 

Anmeld

20. marts 2012

Mette M

Her hjemme plejer SImon at få frugtmos, frisk eller kogt. Han har også fået advoccado - det var guf. Jeg har også lavet rugbrødsbjælker i ovnen han får lov at sidde med.

Lige et spørgsmål.. Må han godt få surmælksprodukter nu?

Anmeld

20. marts 2012

HeidiØ

isabellamor skriver:

ja det er fanme vildt... især når de får noget nyt og de syntes det smager sjovt  

herhjemme er villads jo selv begyndt at sidde med sin ske jeg behøver slet ikke fodre ham mere, det er SÅ skønt. og helt ufatteligt... 

Ej manner, det er bare VILDT tiden flyver sådan ..

Anmeld

20. marts 2012

HeidiØ

Mette M skriver:

Her hjemme plejer SImon at få frugtmos, frisk eller kogt. Han har også fået advoccado - det var guf. Jeg har også lavet rugbrødsbjælker i ovnen han får lov at sidde med.

Lige et spørgsmål.. Må han godt få surmælksprodukter nu?

Ih god idé med avocado! Elsker jeg også selv ...

Ja, det må de gerne! Tykmælk, A38 og naturel yougurt. Det var min SP der sagde det, og har også læst det i en af de der "bøger" jeg har liggende man fik i starten

Anmeld

20. marts 2012

Isabella_mor

HeidiØ skriver:

Ej manner, det er bare VILDT tiden flyver sådan ..

ja det er slet ikke til at fatte...!

Anmeld

20. marts 2012

Mette M

HeidiØ skriver:

Ih god idé med avocado! Elsker jeg også selv ...

Ja, det må de gerne! Tykmælk, A38 og naturel yougurt. Det var min SP der sagde det, og har også læst det i en af de der "bøger" jeg har liggende man fik i starten

Jamen så tror jeg også det skal prøves herhjemme. Min søn bliver 7 mdr. den 1 april..

Anmeld

20. marts 2012

HeidiØ

Mette M skriver:

Jamen så tror jeg også det skal prøves herhjemme. Min søn bliver 7 mdr. den 1 april..

Jaa, det er altid spændende med nye ting

Uh, så har du også en september dreng

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.