Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Diana... skriver:Hej PigerMit lille vidunder har fået arp (mener det det det heder) i hoved bunden?Er der noget man kan/skal gøre ved det?Knus Diana
Milla-Victoria's mor skriver:Hej søde.Smør hans lille hovedbund med baby-olie inden sengetid, og giv ham en lille hue på, lad ham sove med det natten over. Om morgenen har det taget det meste, og du kan tæmme det meste af resten forsigtigt ud bagefter med en tæmme-kam Held og lykke med det Knus Pernille
Diana... skriver:Søde hvordan går det? har du fået lidt ro på går det bedre?Tanker og knus til dig
Hej søde selv Det går faktisk ret godt fremad. Nu har banken jo sagt ja til at hjælpe mig, hvilket har givet mig ro på. Nu VED jeg at jeg kan give Milla-Victoria en tør numse og mad på bordet i de to mdr i sommeren. Så nu kan jeg stille og roligt tage mig sammen til mere, og har ikke SÅÅÅÅE svært ved at komme ud af sengen Jeg er også begyndt at gøre en del ved lejligheden, og pakke de sidste flyttekasser ud (flyttede ind 1 nov) Så det er et stort fremskridt for mig Så det går alt i alt ret godt for tiden Nu håber jeg bare det fortsætter på den måde
1000-tak for tankerne søde Det hjælper at vide at man ikke behøver at føle sig helt alene!! Stort knus Pernille
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128