vi får gæster - ideer søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

770 visninger
2 svar
0 synes godt om
19. marts 2012

Anonym trådstarter

Vi får gæster i weekenden og jeg skal lave lidt mad hertil. Havde egentlig tænkt mig at lave et fyldt kalkunbryst, ovnkartofler, bagte rodfrugter og en grøn salat. MEN synes lige vi har fået det. :/

Har I nogle ideer? Det eneste krav er at det skal være sundt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2012

MelikkazMoar

Anonym skriver:

Vi får gæster i weekenden og jeg skal lave lidt mad hertil. Havde egentlig tænkt mig at lave et fyldt kalkunbryst, ovnkartofler, bagte rodfrugter og en grøn salat. MEN synes lige vi har fået det. :/

noget kartoffelsalat / PAstasalat.  m/ hjemmelaved dressing og en form for lækker kød

Det ville jeg synes var super lækkert ..

Anmeld

20. marts 2012

tarkoflen

Anonym skriver:

Er I til svinekød? Vi lavede fredagsmenuen i fredags, og det var super lækker... Vi gav dog kødet noget længere end opskriften foreskriver og så bare på lavere varme, så det faldte fuldstændig fra hinanden

http://i2-files.tv2.dk/780/29414780-7f90661b40d788 5c360dc9b5ca7b49e1.pdf?ss

Og marinaden er bare skøn er sikker på, at den også kan bruges til en hel kylling eller kalkunbryst, hvis du er mere til det lyse kød

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.