Hvor varmt skal det være før forårsjakke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.039 visninger
5 svar
0 synes godt om
19. marts 2012

Malene84

Hey girls..

er den stolte ejer af to nye lækre, lækre MOLO softshelljakker til drengene  uh, men nu er jeg da helt i tvivl om hvornår de skal have dem på.

Jeg synes jo stadig det er koldt udenfor... måske er det også fordi jeg ikke har det store forstand på softshell jakkerne - troede først det var en slags trøje... har aldrig set dem som jakker

anyway... de har lovet op til 14 grader i denne uge - så er flyverdragten vel ikke helt nødvendig... oder was

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2012

Dansker I Holland

Malene84 skriver:

Hey girls..

er den stolte ejer af to nye lækre, lækre MOLO softshelljakker til drengene  uh, men nu er jeg da helt i tvivl om hvornår de skal have dem på.

Jeg synes jo stadig det er koldt udenfor... måske er det også fordi jeg ikke har det store forstand på softshell jakkerne - troede først det var en slags trøje... har aldrig set dem som jakker

anyway... de har lovet op til 14 grader i denne uge - så er flyverdragten vel ikke helt nødvendig... oder was

Jeg vil foreslå at du evt giver dem en ekstra bluse på inden under og så er jeg sikker på de nok skal holde varmen. Evt strømpebukser indenunder bukserne  

Anmeld

19. marts 2012

DitteFisk

Malene84 skriver:

Hey girls..

Jeg vil bestemt ikke mene at flyverdragten er nødvendig når graderne rammer de 11-14 grader. 

Min dreng har haft sin shoftshell på et par dage i sidste uge og så i dag, når vi tager i børnehave. I børnehaven har han så flyverdragten med, fordi jorden stadig er kold, når han sidder ude og leger Men en kort tur udenfor i de her dage, og specielt når det bliver oppe i graderne, så ville jeg give softshell'en på..

Anmeld

19. marts 2012

Pige2009

Hey girls..

Laura har sin vinterjakke og regnbukser på i DP og hun er rigelig varm. Hvis vi bare skal køre fra A til B f.eks. til mormor og morfar har hun sin Molo soft shell på nu Synes bare de jakker er for fede!

Anmeld

19. marts 2012

MomseJulia

Vi har lagt flyverdragten væk, eller den er med i BH fo en sikkerheds skyld, men vi bruger den ikke..

"Kolde" dage, termobukser og vinterjakke

"Varme" dage Termobukser og  softshelljakker

Om formiddagen når de er ude, og der er vådt termobukser med regnbukserudover, eller regntøj med fleece.

Anmeld

20. marts 2012

Malene84

Tuuuuuuusind tak for alle jeres svar  Det er så fedt, at I gider svare når nu jeg ikke selv kan finde ud af det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.