Behandling på Hillerød hospital

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

827 visninger
3 svar
0 synes godt om
19. marts 2012

tankai

Hej folk.

Er der nogen af jer, der har erfaringer med insemination på Hillerød hospital?

Jeg har endelig fået en tid til gynækologen - Men en alt for lang ventetid . Nu må det godt blive d. 25 juni!

Vi har snakket om hvor vi skal insemineres, og vi har tænkt mest på Hillerød, så anbefalinger er meget velkomne 

.----------------------------------------------------------------------------------

svar på prøver fra lægen 14/03-12

Gynækolog tid 25/06-12

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2012

WantingBaby2012

tankai skriver:

Hej folk.

Er der nogen af jer, der har erfaringer med insemination på Hillerød hospital?

Jeg har endelig fået en tid til gynækologen - Men en alt for lang ventetid . Nu må det godt blive d. 25 juni!

Vi har snakket om hvor vi skal insemineres, og vi har tænkt mest på Hillerød, så anbefalinger er meget velkomne 

.----------------------------------------------------------------------------------

svar på prøver fra lægen 14/03-12

Gynækolog tid 25/06-12

Hej 

Vi er ikke selv blevet behandlet endnu, men er bare lidt nysgerrig for at hører, om I er blevet sendt videre til Hillerød Hospital af jeres gynækolog - er der 3 måneders ventetid før man kan komme til på Hillerød? 

Vi skal til 3. samtale hos vores gynækolog imorgen for at snakke om hvilken behandling vi skal have og håber på at vi kan "nøjes" med inseminering. 

Anmeld

27. marts 2012

Darling<3

Opper den lige for dig

Anmeld

21. april 2012

Nana88

Ved ikke om jeg forstår dit spørgsmål rigtig..

Men hvis du gerne vil til hurtigere så syntes jeg du skal kontakte Gynækolog Henrik Skensved i hillerød.. De er super søde der oppe og det er en kvind der hedder Lise der laver behandlingerne..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.