Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
B&J skriver: uhhhh mere spænde glæder mig til du laver et indlæg hvor der står hvor i skal hen hvis jeg ikke ser det så prik lige til mig for det skal jeg da vide hvor hyggeligt i får det
uhhhh mere spænde glæder mig til du laver et indlæg hvor der står hvor i skal hen hvis jeg ikke ser det så prik lige til mig for det skal jeg da vide hvor hyggeligt i får det
Hi hi.
Det skal jeg nok gøre
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Dot D skriver: Hvor er det dejligt at høre, at der findes så betænksomme mænd Godt I kan komme ud og nyde hinanden, det er vigtigt i forældreforholdet, at huske kæresteforholdet også Rigtig god tur
Hvor er det dejligt at høre, at der findes så betænksomme mænd Godt I kan komme ud og nyde hinanden, det er vigtigt i forældreforholdet, at huske kæresteforholdet også
Rigtig god tur
Tak Og det er nemlig rigtig vigtigt at huske hinanden, og så det jo dejligt at kæresten invitere ud
bullerbassen skriver: Så dejligt håber I Får en hyggelig aften. Har selv lige været på frokost date med min mand , efterfulgt at en tur i skoven. Det blev nydt
Så dejligt håber I Får en hyggelig aften.
Har selv lige været på frokost date med min mand , efterfulgt at en tur i skoven. Det blev nydt
aj hvor hyggeligt! Det er bare så dejligt!
- Og tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128