min pige hoster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

510 visninger
2 svar
0 synes godt om
19. marts 2012

Regitze&Anders

min datter er halvanden mdr. nu og hun er blevet snottet/forkølet

hvad ka jeg gøre for hendes hoste?? mod næsen bruger jeg saltvands dråber

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2012

Røverdatter

Har hørt at en smule kamille-te skulle være godt en eller to gange om dagen.. Enten på en ske, eller i en flaske. Men ikke for meget tror jeg. Og varme bade er også godt! Så kommer blodomløbet i gang og det varmer hele hendes krop op. Og ellers bare sørge for at der ikke kommer vind ind til hende i barnevognen og sådan.

Men der er vist meget af sådan noget i omløb - min søn har også haft lidt for et par uger siden... Hvis det bliver slemmere endnu ville jeg søge læge, men før da kan du forsøge med ovenstående

Anmeld

19. marts 2012

Regitze&Anders

Himmelsmil skriver:

Har hørt at en smule kamille-te skulle være godt en eller to gange om dagen.. Enten på en ske, eller i en flaske. Men ikke for meget tror jeg. Og varme bade er også godt! Så kommer blodomløbet i gang og det varmer hele hendes krop op. Og ellers bare sørge for at der ikke kommer vind ind til hende i barnevognen og sådan.

Men der er vist meget af sådan noget i omløb - min søn har også haft lidt for et par uger siden... Hvis det bliver slemmere endnu ville jeg søge læge, men før da kan du forsøge med ovenstående

okay må prøve mig frem jo he he.. mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.