Jeg søger nyfødte babyer til billeder inspireret af en stil som en håndfuld udelandske fotografer har gundlagt for nogle år tilbage.
Eksempler på denne stil kan blandt andet ses her:
http://kelleyryden.com/index2.php
Fotograferingen er gratis og i vil få 10 billeder på en CD- rom. Dette er ligeledes uden beregning.
I skal selv stå for fremkaldelsen af billederne.
Den perfekte alder når det kommer til disse karakteristiske billeder af helt nyfødte babyer er 5-10 dage.
Grunden til dette er at de små sover mere, har pænere hud, krøller sig mere sammen under søvn og er mere smidige og ”bøjelige”.
Det er derfor et krav at den nyfødte ikke er mere end 15 dage gamle.
Det kræver ligeledes tålmodighed og tid at tage disse typer billeder da den lille nyfødte skal sove imens billederne bliver taget. Der skal derfor afsættes mere end en time til billederne.
Man kan naturligvis være heldig og den lille sover med det samme, men man kan også være ”uheldig” og det er her det kræver tid, ro og tålmodighed indtil den lille får lyst til at tage sig en lur.
Når den lille ny er faldet godt i søvn handler det om at få poseret den lille så billederne blive smukke, men det handler samtidig om ikke at vække.
Da jeg ikke har taget disse typer billeder før og mange af billederne af denne type der findes på nettet er taget af fotografer der har fotograferet rigtig mange nyfødte, skal i være opmærksomme på at billederne måske ikke bliver af samme meget høje standard. Jeg kan dog garantere at i får nogle søde og mindeværdige billeder af jeres søde baby.
Jeg søger nyfødte til denne type fotografering da dette er noget der interesserer mig og noget jeg mangler i mit portfolie, så det er et krav jeg må fremvise billederne på min hjemmeside + Facebook og andre sider.
Jeg har ikke i sinde at sælge billederne videre, så de vil kun blive brugt til fremvisning af min kunnen som fotograf.
Så hvis i har lyst til at få nogle uforglemmelige billeder helt GRATIS skal i være meget velkommen til at skrive til mig.
Anmeld