Nældefeber??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2012

2721

K&S skriver:

Kontakt-allergi - er det, hvis han har været fysisk i kontakt med det, som skulle give ham udslæt? Det kender jeg slet ikke til `

Jeg ved godt, han ikke kan håndtere andre mennesker, men måske I skulle overveje at lade ham teste igen - der kan jo ske rigtig meget på få måneder i forhold til allergi...

Jeg har ikke altid været allergisk - det er først kommet som voksen

Puha, hvor har I mange ting at slås med mht. til lillemanden - masser af  til jer

Som jeg forstodet er kontaktallergi, en reaktion på fx varme, kulde, berøring, tøj der sidder stramt. Hans hud reagere simpelthen på kontakt, ved at hæve op og blive rød og fx kommer der knopper.

Han skal testes igen, men pt vil lægen ikke gøre noget, da hun frygter at det blot vil forværre hans frygt for mennesker.

Jeg tænkte bare at i mellem tiden måtte jeg prøve at se om jeg ikke kunne gøre noget selv for at afhjælpe det, er ikke særlig glad for at proppe ham med antihistaminer i tide og utide.

Mange tak, det er altid rart med kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2012

2721

Månsson skriver:

Jeg får det af ananas og penecilin man kan få det af de mærkeligste ting

Det er jo rigtig nok, må nok bare vente til at kan blive testet

Anmeld

21. marts 2012

L&V

Puslingen skriver:

Det er jo rigtig nok, må nok bare vente til at kan blive testet

Ja så får du da i hvert fald tydeligt svar på hva det er

Anmeld

21. marts 2012

2721

Månsson skriver:

Ja så får du da i hvert fald tydeligt svar på hva det er

Ja, det er bare så træls, når jeg ikke ved hvornår det kan blive gjort og hvad hvis det en dag på virker hans luftveje

Anmeld

21. marts 2012

L&V

Puslingen skriver:

Ja, det er bare så træls, når jeg ikke ved hvornår det kan blive gjort og hvad hvis det en dag på virker hans luftveje

Det kan jo os godt være lægen vil kigge på det selv om der ikke er et mønster i det eller er sket en masse gange.. Når nu hans immunforsvar er nede ska der jo ikke altid så meget til og det kan jo være en reaktion på medicin hvis han får det

Anmeld

21. marts 2012

2721

Månsson skriver:

Det kan jo os godt være lægen vil kigge på det selv om der ikke er et mønster i det eller er sket en masse gange.. Når nu hans immunforsvar er nede ska der jo ikke altid så meget til og det kan jo være en reaktion på medicin hvis han får det

I øjeblikket får han ingen medicin
Lægen vil ikke gøre noget pt, da hun er mere bekymret for hans psyke

Jeg kan godt forstå hende, men man er jo en pyller mor som grupler og tænker over alt

Anmeld

21. marts 2012

L&V

Puslingen skriver:

I øjeblikket får han ingen medicin
Lægen vil ikke gøre noget pt, da hun er mere bekymret for hans psyke

Jeg kan godt forstå hende, men man er jo en pyller mor som grupler og tænker over alt

Nå okay ja så er det nok ikke det.. men tror nu os det ska være mega voldsomt før end det går ud over luftvejene så ro på hvis det ikke er væk imorgen eller bliver voldsomt så prøv vagtlægen

Anmeld

21. marts 2012

2721

Månsson skriver:

Nå okay ja så er det nok ikke det.. men tror nu os det ska være mega voldsomt før end det går ud over luftvejene så ro på hvis det ikke er væk imorgen eller bliver voldsomt så prøv vagtlægen

Tak

Han har det ikke nu, det kommer og går, han har det med et par dages mellemrum

Anmeld

21. marts 2012

L&V

Puslingen skriver:

Tak

Han har det ikke nu, det kommer og går, han har det med et par dages mellemrum

Sidder det samme sted hver gang?

Anmeld

21. marts 2012

2721

Månsson skriver:

Sidder det samme sted hver gang?

Nej, det rykker sig hele tiden, i går nåede det at være over det meste kroppen. Det startede på numsen, så forsvandt det der og kom på armen og i ansigtet, forsvandt der, dukkede op på arm og men et andet sted og på halsen, dog får han det sjældent på maven og ryggen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.