Sidder i lejligheden, tankerne svømmer rundt i hovedt på mig, føler ikke at du er min alene, det knuser mig at jeg ikke kan se hvad du laver
Jeg tror ikke jeg er god nok, hvordan skal jeg blive lykkelig når jeg ikke elsker mig selv, har lyst til at give slip på dig, for at gøre dig fri for det her. Det er så hårdt at vide at du kan snakke med hende når du vil. Får du appetit ude og spiser hjemme? jeg ved det ikke. Alle de løgne og skujlte ting der har været. Det banker mig ned.. jeg frygter du går fra mig, eller blir ved mig pga. vores datter. Elsker du mig? Eller er det for familiens skyld du bliver. Det såre mig inderligt bare det at du hilser på hende, for så ved jeg der har været øjnkontakt og ja det indviklet, men det bare det at hun er så smuk. Jeg kan ikke finde ud af hvilket ben jeg skal stå på. Hele jorden under mig ryster. Du er ikke ærlig første gang jeg spørg dig, det først når jeg spørg anden gang. Hele mit hoved roder af sorg, tvivl hende og dig. Ved ikke hvordan jeg skal rydde op.
Bør jeg slippe dig, holder du fast i mig fordi det er et løfte.. jeg ved ikke længere hvem jeg er. Jeg har aldrig mødt en som dig før, så tålmodig. og sød. Men jeg kan ikke finde ud af det
Jeg elsker dig så meget at jeg bliver strid. bilder du dig mon ind at du er lykkelig med mig?:-( Du ikke rigtig min. Har så mange tanker jeg vil dele men kan ikke få dem fortalt, for når jeg åbner min mund vælter det ud, på en helt forket måde, det er så frustrende jeg føler mig så langt nede. Mine tåre vælter frem i mine så snart ødelagte øjne af at græde så meget. kan ikke ånde lettet op, mine skuldre slapper ikke af, jeg kan ikke ligge det fra mig
.. Jeg mangler dig til at lyse min dag op. Konstante knuder i maven, er ved at blive en del af min hverdag. Er det ved mig du høre hjemme? jeg spære ben for mig selv og falder direkte, i sorgen over du har snakket med hende. hvorfor skal hun også findes! Hun ødelægger det for mig. Hvorfor skal hun være så smuk! Jeg har lyst til at stille mig i regnen, for der kan ingen se hvor ked af det jeg er. Du skal vide at jeg vil vente på dig forevigt, hvis du indser du ikke har det godt med mig.. Hvorfor er det jeg ikke tror på når du siger du vil være min. Føler mit blik er helt tomt sidder bare dag, efter dag og glor ind i din computersærm kigger på hendes profilbillede, og knytter emma til mig. Mens jeg lader hende, gøre mig ked af det. Jeg troede aldrig vi ville komme til at skændes så meget, og slet ikke at det altid var min skyld. Min krop ryster nærmest. Fordi jeg er bange for hvad der skal ske, har lyst til at kaste mig over smøger og alkohol for at drikke det hele væk, og en smøg er bare altid god når man er tror ens elskede er et andet sted. Mit hoved råber og skriger af mig, mit hjerte føles ømt og det som om min sjæl bløder. Ikke engang min egen skygge kan kende mig
... Vil helst sidde i et lille koldt mørkt rum i skrædder stilling og skamme mig, over mit dårlige selvværd.

...
Anmeld