Køredragt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Bruger i hætten på div. dragter og jakker?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

890 visninger
8 svar
0 synes godt om
19. marts 2012

FjolleTrold

Jeg er ved at lægge sidste hånd på min køredragt. Den har været meget længe under vejs, men der er mange små detaljer, jeg har rettet til. Nu står jeg så og har en hætte der driller, og så tænker jeg på, om det egentlig ikke er lige så smart uden? Eller er det kun mig, der aldrig bruger hætten på div. dragter og jakker? Synes det er for voldsomt når der også er hue.

HÅBER I VIL HJÆLPE MIG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2012

Janni.

Jeg hiver hætten af. Den er helt klar i vejen.

Anmeld

19. marts 2012

Sjl-msl-Mkl

Jeg har stemt nej, synes hele tiden de sidder i vejen.

Anmeld

19. marts 2012

Chris86

Både og.. I vinters havde jeg hatten på flyverdragten henover den alm hat... Så holder den da vinden/kulden fra nakken.. MEN nu hun bare har jakken på til/fra vuggestue, er hatten taget af jakken (der er den for voldsom)...

Så afhænger af årstiden

Anmeld

19. marts 2012

Maja_4000

Jeg bruger den hvis det blæser meget  

Men hvis det er en køredragt sidder barnet vel i læ i en klapvogn eller barnevogn ? (:

Anmeld

19. marts 2012

Isabella_mor

kan du ikke bare lave hætten så den kan knappes af og på..

Anmeld

19. marts 2012

MissTas

FjolleTrold skriver:

Jeg er ved at lægge sidste hånd på min køredragt. Den har været meget længe under vejs, men der er mange små detaljer, jeg har rettet til. Nu står jeg så og har en hætte der driller, og så tænker jeg på, om det egentlig ikke er lige så smart uden? Eller er det kun mig, der aldrig bruger hætten på div. dragter og jakker? Synes det er for voldsomt når der også er hue.

HÅBER I VIL HJÆLPE MIG

jeg bruger altid hætten og synes det gør jakken/dragten lidt mere smart

Anmeld

19. marts 2012

Kløver

Ville klart foretrække den var uden hat eller at den kunne tages af. Synes ofte de sidder dårligt, så bruger kun hat ved siden af, og synes jeg det er ekstra koldt, kan jeg finde på at bruge en halsedisse til

Anmeld

19. marts 2012

FjolleTrold

Tusind tak for jeres input - super skønt at læse jeres svar. Og jeg er simpelthen kommet frem til at lave dem uden, men med mulighed for at købe en til, som man så kan knappe på.

AHHH - igen tusind tak for hjælpen. Så er der styr på det. I er geniale herinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.