når i giver ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

488 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. marts 2012

Anonym trådstarter

Når I giver æg til jeres barn, hvordan og med hvad server i ? Han er 7 måneder og vil gerne prøve at give æg til ham. Men er i tvivl om hvordan den skal endelig være og med hvad skal jeg server det? Han har stadig ingen tænder.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2012

quindelist

Anonym skriver:

Når I giver æg til jeres barn, hvordan og med hvad server i ? Han er 7 måneder og vil gerne prøve at give æg til ham. Men er i tvivl om hvordan den skal endelig være og med hvad skal jeg server det? Han har stadig ingen tænder.

Jeg laver french toast til min pige på 7 mdr.
Hun har også fået spejlæg, så har jeg bare stegt det på begge sider og skåret det i "stænger" som hun selv kan sidde med.

Hun virker som om hun ret godt kan lide begge dele

Anmeld

19. marts 2012

Maja_4000

Caroline har fået det som røræg og æggekage .. Hun kan IKKE lide et hårdkogt æg , så det kan vi ikke .. Men det kender jeg mange børn som godt kan

Bare sørg for at det er gennemstegt/kogt .. Det sagde min sp i hvert fald (:

Anmeld

19. marts 2012

Valle81

Sjot du lige nævner det:0)

Jeg har tre børn og ingen af dem kan lide æg, og det er lige meget hvordan de er tilberedt:0)

Mærkeligt, jeg selv elsker æg:0)

Anmeld

19. marts 2012

FruHolm <3

Anonym skriver:

Min dreng startede med at smage røræg , men han ville helst have hårdkogt i skiver på rugbrød med mayonaise  

Så sådan får han det oftest, han elsker dog også æggekage  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.