Må baby drikke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

984 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. marts 2012

Moms

altså andet end modermælk?

Jeg har den sidste tid fået den idé, at min søn på 14 uger måske bare er tørstig - og ikke så meget sulten nogen gange.

Altså hvis han nu kunne ske bare at være tørstig, må man så give ham noget vand i stedet for at det hele tiden skal være brystet?

Jeg fuldammer (næsten) - ihvertfald de sidste 2 uger.

Moms

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2012

morethanperfect

Moms skriver:

altså andet end modermælk?

Jeg har den sidste tid fået den idé, at min søn på 14 uger måske bare er tørstig - og ikke så meget sulten nogen gange.

Altså hvis han nu kunne ske bare at være tørstig, må man så give ham noget vand i stedet for at det hele tiden skal være brystet?

Jeg fuldammer (næsten) - ihvertfald de sidste 2 uger.

Moms

Ja kogt koldt vand ..

Anmeld

18. marts 2012

raca

nej..

barnet har ikke brug for det..  kun hvis i er i et land med hedebølge...

den første del af modermælken er tynd og slukker tørsten, hvis du giver vand optager det plads i maven.. uden og give næring. og derved kan dit barn få for lidt mad..

Anmeld

18. marts 2012

Mumto3

raca skriver:

nej..

den første del af modermælken er tynd og slukker tørsten, hvis du giver vand optager det plads i maven.. uden og give næring. og derved kan dit barn få for lidt mad..

Anmeld

18. marts 2012

JeNoVa

Hvis du ammer ham hver gang, han har lyst, skulle det ikke være nødvendigt med supplerende væske.

Men der sker heller ikke noget ved at tilbyde lidt kogt afkølet vand eller kamillete.

Anmeld

18. marts 2012

Moms

Ok - tak for svar. Lidt modstridende -  but I get the picture :-)

Moms

Anmeld

18. marts 2012

Isabella_mor

raca skriver:

nej..

ej det er nu ikke altid det er sandt... det er selvfølgelig i orden at give sit barn koldt kogt vand. det sker der ikke noget ved...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.