Farvel kage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.187 visninger
8 svar
0 synes godt om
17. marts 2012

Bom

Min dejlige kollega stopper på onsdag for at gå på efterløn, og denne weekend er hendes sidste arbejdsweekend, så derfor synes vi at vi skulle hygge imorgen på arbejdet..

Det er lyse bunde med jordbærmousse og tobleronecreme, smurt op med nutella og overtrukket med fondant..
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2012

Timse

Det ser godt ud

Anmeld

17. marts 2012

Dot D

Det var da en skøn anerkendelse at få på sin sidste dag.... Håber I får en hyggelig arbejdsweekend

Anmeld

17. marts 2012

Bom

Timse skriver:

Det ser godt ud

Tak..

Anmeld

17. marts 2012

Bom

Dot D skriver:

Det var da en skøn anerkendelse at få på sin sidste dag.... Håber I får en hyggelig arbejdsweekend

Jeg håber bare hun bliver glad for den, og ikke alt for rørt.. Hun glæder sig nemlig ikke til at stoppe..
Kagen blev dog lidt ide forladt, men sådan er det med tidspres og en knap 2 årig om benet..

Anmeld

17. marts 2012

Dot D

Bom skriver:

Jeg håber bare hun bliver glad for den, og ikke alt for rørt.. Hun glæder sig nemlig ikke til at stoppe..
Kagen blev dog lidt ide forladt, men sådan er det med tidspres og en knap 2 årig om benet..

Altså, jeg ville knibe en tåre eller to, hvis der var én, der havde gjort det for mig...

Den er flot, og en gang i mellem må man bare gøre, hvad man kan 

Anmeld

17. marts 2012

Bom

Dot D skriver:

Altså, jeg ville knibe en tåre eller to, hvis der var én, der havde gjort det for mig...

Den er flot, og en gang i mellem må man bare gøre, hvad man kan 

Tak..

Kan da give en update imorgen på reaktionen..

Anmeld

17. marts 2012

Pige2009

Bom skriver:

Min dejlige kollega stopper på onsdag for at gå på efterløn, og denne weekend er hendes sidste arbejdsweekend, så derfor synes vi at vi skulle hygge imorgen på arbejdet..

Det er lyse bunde med jordbærmousse og tobleronecreme, smurt op med nutella og overtrukket med fondant..

Flot!

Anmeld

17. marts 2012

B&J

den er super flot

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.