Søger, En med fotografisk kunne i Nordjylland..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
723 visninger
12 svar
0 synes godt om
17. marts 2012

Nitz - <3 David

Som overskriften siger søger jeg en i Nordjylland til at forevige min lille guldklump. Du behøver ikke være udd. fotograf eller noget. Bare man er frisk på nogle gode billeder.. jeg har et par gode ideer Men andre ideer er er selvf. også velkommen.. Jeg bor nær Hjørring.. Men køre gerne en 50 km ca

Prisen må vi lige snakke om.. (Helst bare det ikke er aaaalt for dyrt

Håber at høre fra jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2012

FjolleTrold

Nitz - <3 David skriver:

Som overskriften siger søger jeg en i Nordjylland til at forevige min lille guldklump. Du behøver ikke være udd. fotograf eller noget. Bare man er frisk på nogle gode billeder.. jeg har et par gode ideer Men andre ideer er er selvf. også velkommen.. Jeg bor nær Hjørring.. Men køre gerne en 50 km ca

Håber at høre fra jer

Vi har fået taget af en fra Års. Virkelig billig og super gode billeder. Kan lige se om jeg kan finde hende herinde...

Anmeld

17. marts 2012

An&Jo

Nitz - <3 David skriver:

Håber at høre fra jer

jeg har en god kammerat (ham som har taget mit profilbillede på facebook) og han vil meget gerne ud og tage billeder.. kan prøve at snakke med ham hvis det er??

Anmeld

17. marts 2012

Trine89

Er der noget bestemt tidspunkt at du skal have taget billederne? 

Anmeld

17. marts 2012

FjolleTrold

Jeg kan ikke finde hende herinde mere. Men kan også se, at der er andre der kender nogle. Ellers sender du mig bare en PM, så finder jeg hende

Anmeld

17. marts 2012

Nitz - <3 David

An&Jo skriver:

jeg har en god kammerat (ham som har taget mit profilbillede på facebook) og han vil meget gerne ud og tage billeder.. kan prøve at snakke med ham hvis det er??

Du må meget gerne høre ham ang. pris osv Har han udstyr til "studie" billeder?

Anmeld

17. marts 2012

Nitz - <3 David

Trine89 skriver:

Er der noget bestemt tidspunkt at du skal have taget billederne? 

Neej det er der ikke.. Men gerne inden for sån rimelig tid

Anmeld

17. marts 2012

An&Jo

Nitz - <3 David skriver:

Du må meget gerne høre ham ang. pris osv Har han udstyr til "studie" billeder?

han har noget til at lyse væggen op med ihvertfald.. men hvor meget han har udover det ved jeg ikke.. men jeg skal meget gerne spørge ham imorgen..

Anmeld

17. marts 2012

Nitz - <3 David

An&Jo skriver:

han har noget til at lyse væggen op med ihvertfald.. men hvor meget han har udover det ved jeg ikke.. men jeg skal meget gerne spørge ham imorgen..

Det lyder godt

Du ka bare skrive på facebook, når du har snakket med ham, hvis det er nemmere

Anmeld

17. marts 2012

Nitz - <3 David

FjolleTrold skriver:

Jeg kan ikke finde hende herinde mere. Men kan også se, at der er andre der kender nogle. Ellers sender du mig bare en PM, så finder jeg hende

Det er bare helt iorden..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.