Barnevogn eller klapvogn med sydpå?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2012

chas12

th skriver:

nemlig.

jeg ville aldrig tage min klapvogn med heller ikke i i sådan en boks, vil heller finde en brugt klapvogn til 500 og tage den med, vi har haft klapvogn med 2 gange og den skete der ikke noget med. men en tur i skoven herhjemme, det kunne den ikke klar.. hi hi hi

Vil da stærlt overveje en klapvogn. Okay nu spørger jeg dumt (er jo ikke sådan som første gangs mor!) men kan der stå en lift i alle normale klapvogne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2012

chas12

An&Jo skriver:

ja jeg betaler gerne hvad det koster for at leje den..
Jeg har mistet en vogn i en flyver uden at kunne få den erstattet, så det sker ikke igen at jeg flyver med min vogn uden den er pakket forsvarligt ned..

Nej fy for pokker! Og det er jo altså ikke fordi de altid er helt billige, så det kan jeg godt forstå du gør.. Det tror jeg nu også jeg vil gøre

Anmeld

17. marts 2012

th

chas12 skriver:

Vil da stærlt overveje en klapvogn. Okay nu spørger jeg dumt (er jo ikke sådan som første gangs mor!) men kan der stå en lift i alle normale klapvogne?

altså de 2 vi har hat kan der godt.

men ellers er det jo bare at tage liften med ud og prøve den i vogen, ved at man kan i emmajunger, carana og schack. men tror man kan det i de fleste. bare ryggen kan ligges helt ned

Anmeld

17. marts 2012

MorDk

Jeg ville helt klart vælge at tage barnevognen med når baby ikke er ældre. Jeg rejste til Grækenland sidste sommer med min dreng og jeg lejede en Airshell. ( bestilte den på nettet og den var klar til afhentning i lufthavnen) Det gik super fint og vores Emmaljunga fik ikke en eneste skramme!!! SÅ er helt klart at anbefale!

Anmeld

17. marts 2012

chas12

th skriver:

altså de 2 vi har hat kan der godt.

men ellers er det jo bare at tage liften med ud og prøve den i vogen, ved at man kan i emmajunger, carana og schack. men tror man kan det i de fleste. bare ryggen kan ligges helt ned

Tak for det - men ja må nok bare have liften med ud når vi når så vidt

Anmeld

17. marts 2012

chas12

MorDk skriver:

Jeg ville helt klart vælge at tage barnevognen med når baby ikke er ældre. Jeg rejste til Grækenland sidste sommer med min dreng og jeg lejede en Airshell. ( bestilte den på nettet og den var klar til afhentning i lufthavnen) Det gik super fint og vores Emmaljunga fik ikke en eneste skramme!!! SÅ er helt klart at anbefale!

Okay hvis du havde en med sidste sommer til Grækenland burde jeg også kunne til Gran Canaria for der er jo ikke helt så varmt så vidt jeg ved. Har lige læst om dem og det ser da egentlig meget smart ud og da specielt hvis der ikke sker noget som helst med barnevognen

Anmeld

17. marts 2012

MorDk

chas12 skriver:

Okay hvis du havde en med sidste sommer til Grækenland burde jeg også kunne til Gran Canaria for der er jo ikke helt så varmt så vidt jeg ved. Har lige læst om dem og det ser da egentlig meget smart ud og da specielt hvis der ikke sker noget som helst med barnevognen

Man kan jo ikke garanterer at der ikke sker noget med vognen, men  sikkerheden ligger i at det ikke er DIG der skal betale for en ny barnevogn! Jeg var super glad for jeg valgte at leje en ihvertfald! Men sørg for at tage i lufthavnen i GOD tid for det kan altså godt tage lidt tid at få pakket vognen ned.... *smiler* jeg baksede dog alene med det da jeg rejste med min mor og hun stod i kø til check in med min søn.... så mor her måtte klarer ærterne hihi... 

Anmeld

17. marts 2012

chas12

MorDk skriver:

Man kan jo ikke garanterer at der ikke sker noget med vognen, men  sikkerheden ligger i at det ikke er DIG der skal betale for en ny barnevogn! Jeg var super glad for jeg valgte at leje en ihvertfald! Men sørg for at tage i lufthavnen i GOD tid for det kan altså godt tage lidt tid at få pakket vognen ned.... *smiler* jeg baksede dog alene med det da jeg rejste med min mor og hun stod i kø til check in med min søn.... så mor her måtte klarer ærterne hihi... 

Nej men så længe det så er deres  problem er jeg mere rolig

Hehe ja det kan der jo være noget om! Det er godt at vide, men godt at høre du fik det til at lykkedes  

Anmeld

18. marts 2012

modesty

Det er cirka 20 grader på Gran Canaria i december. Selvfølgelig kan man bruge en barnevogn.

Jeg ville tage barnevogn med i en airshell. 

Alternativt f.eks en Emmaljunga Nitro City hvor der kan være lift i.

Den mest handy løsning er nok at købe en god, trehjulet kombi/klapvogn, der kan klappes helt sammen. F.eks en Urban Jungle. Så kan man enten bruge barnevognsdelen som lift, eller bruge klapvognsdelen med en lift i.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.