Babs & mme = Afføring - Hvor tit?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.572 visninger
15 svar
0 synes godt om
17. marts 2012

Emily2012<3

Hvor tit skal baby have afføring?

Vores guld får både mme og bryst (pumper ud) - Grunden til dette er at jeg ikke har ret meget mælk, og hun ikke kan få fat.

Så hun får begge dele - men hvor tit skal hun have afføring så?

Hun har ikke lavet siden igår (dog prutter hun meget) - men jeg ved ikke om hun har fået forstoppelse? 

Hjææælp.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2012

mortilnoahogmelina

Mme børn skal håbe afføring hver dag os selvom du supler med bryst .
Massere hendes mave godt lave cykel bevægelser med ben og vær hende med maven på din under arm så hin kan kigge ud af .

Anmeld

17. marts 2012

Mivsen

Emily2012<3 skriver:

Hvor tit skal baby have afføring?

Vores guld får både mme og bryst (pumper ud) - Grunden til dette er at jeg ikke har ret meget mælk, og hun ikke kan få fat.

Så hun får begge dele - men hvor tit skal hun have afføring så?

Hun har ikke lavet siden igår (dog prutter hun meget) - men jeg ved ikke om hun har fået forstoppelse? 

Hjææælp.. 

Hey..
Altså på ren mme skal de helst have hver dag. Og på ren bryst er det flere gange i døgnet.

Hvis i har problemer med hun ikke har afføring hver dag, kan i bruge den grønne mme fra allomin, den er syrnet, og sætter gang i maven.

Vi bruger selv den grønne, for ellers kunne der gå 3 dage imellem afføring. Men nu har han hver dag..

Anmeld

17. marts 2012

Emily2012<3

Pernille08 skriver:

Mme børn skal håbe afføring hver dag os selvom du supler med bryst .
Massere hendes mave godt lave cykel bevægelser med ben og vær hende med maven på din under arm så hin kan kigge ud af .

Vi har givet massage på maven og cyklet med hende, og hun virker lidt urolig når hun er vågen og kan ikke rigtig falde i søvn..

Vi har prøvet med kamille the også, men det virker heller ikke rigtig på noget som helst.. :/

Jeg ved snart ikke hvad vi skal gøre mere for at få gang i det hele..

Anmeld

17. marts 2012

Emily2012<3

Mivsen skriver:

Hey..
Altså på ren mme skal de helst have hver dag. Og på ren bryst er det flere gange i døgnet.

Hvis i har problemer med hun ikke har afføring hver dag, kan i bruge den grønne mme fra allomin, den er syrnet, og sætter gang i maven.

Vi bruger selv den grønne, for ellers kunne der gå 3 dage imellem afføring. Men nu har han hver dag..

Hun får NAN 1 PRO, og der har ikke rigtig været nogle problemer (før nu)

Vi har cyklet og givet massage, og synes bare intet hjælper.. 

Og hun virker lidt urolig når hun er vågen.. 

Måske vi skulle prøve med allomin..

Anmeld

17. marts 2012

Mivsen

Emily2012<3 skriver:

Hun får NAN 1 PRO, og der har ikke rigtig været nogle problemer (før nu)

Vi har cyklet og givet massage, og synes bare intet hjælper.. 

Og hun virker lidt urolig når hun er vågen.. 

Måske vi skulle prøve med allomin..

Synes heller ikke cykling med benene hjalp her, men den grønne allomin har gjort forskellen
Så vil klart anbefale den, og selvom problemet ikke er så slemt, er det jo bare rarest når de små pus har det bedst

Anmeld

17. marts 2012

mortilnoahogmelina

Emily2012<3 skriver:

Vi har givet massage på maven og cyklet med hende, og hun virker lidt urolig når hun er vågen og kan ikke rigtig falde i søvn..

Vi har prøvet med kamille the også, men det virker heller ikke rigtig på noget som helst.. :/

Jeg ved snart ikke hvad vi skal gøre mere for at få gang i det hele..

Puha jeg kender hele møllen og alle frusttationerne .
Jeg kan anbefale at i starter op på grøn allomin hjælp i hvertfald os .
Der udover måtte vi først ty til lactolosen , ingen effekt efter følgende fandt vi noget som hedder movicol . Og det hjælp altså gang i afføringen .
Men jeg vil klart anbefale at i kontakter lægen mandag . Så hun/han kan kigge på jeres pige . Movicol er recept pligtig .
Der udover var vores dreng så hårdt med taget at vi selv måtte tømme ham med hjælp af et termometer . Bestemt ikk rart men vi havde ikk andre valg .

Anmeld

17. marts 2012

Emily2012<3

Mivsen skriver:

Synes heller ikke cykling med benene hjalp her, men den grønne allomin har gjort forskellen
Så vil klart anbefale den, og selvom problemet ikke er så slemt, er det jo bare rarest når de små pus har det bedst

Det er jo nemlig det.. Man bliver så urolig når de er kede og bare græder.. Så jeg må afsted efter sådan en pakke i morgen, og så håber jeg det hjælper.. 

Mange tak for dit svar.. 

Anmeld

17. marts 2012

Emily2012<3

Pernille08 skriver:

Puha jeg kender hele møllen og alle frusttationerne .
Jeg kan anbefale at i starter op på grøn allomin hjælp i hvertfald os .
Der udover måtte vi først ty til lactolosen , ingen effekt efter følgende fandt vi noget som hedder movicol . Og det hjælp altså gang i afføringen .
Men jeg vil klart anbefale at i kontakter lægen mandag . Så hun/han kan kigge på jeres pige . Movicol er recept pligtig .
Der udover var vores dreng så hårdt med taget at vi selv måtte tømme ham med hjælp af et termometer . Bestemt ikk rart men vi havde ikk andre valg .

Åh den lille stakkel..

Jeg tror vi må prøve den grønne allumin, og det bliver hentet med det samme jeg står op i morgen.. Det er så hjerteskærende når de bare græder..

Mange tak for dit svar.. 

Anmeld

17. marts 2012

Mivsen

Emily2012<3 skriver:

Det er jo nemlig det.. Man bliver så urolig når de er kede og bare græder.. Så jeg må afsted efter sådan en pakke i morgen, og så håber jeg det hjælper.. 

Mange tak for dit svar.. 

Så lidt, bare dejligt jeg kunne hjælpe

Håber det hjælper hende.

Rigtig god lørdag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.