undertøj hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.377 visninger
13 svar
0 synes godt om
17. marts 2012

MorTil4<3

jaaa hvornår skal det egentligt til at bruges??
indtil videre har vores søn en bodystock på under sit alm tøj, men en jeg kender bruger både body OG underbukser nu

så jeg er virkelig lidt i vildrede, vores drenge er begge knap 22 måneder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2012

4kløver

Min har haft undertøj fra hun var 2.

Anmeld

17. marts 2012

Tona

MilleMus1988 skriver:

jaaa hvornår skal det egentligt til at bruges??
indtil videre har vores søn en bodystock på under sit alm tøj, men en jeg kender bruger både body OG underbukser nu

så jeg er virkelig lidt i vildrede, vores drenge er begge knap 22 måneder

Det lyder da vildt nok at have både body og undertøj på...med mindre det er fordi det er en langærmet body? Det gør vi nemlig når Amanda har en langærmet body på uden noget ud over. Så har hun undertrøje og underbukser på indenunder for varmen om at gøre

Ellers tror jeg de fleste skifter når barnet er omkring 2 år er mit indtryk. Jeg tror vi skifter helt over før, for Amanda bruger allerede str. 92 i body nu og det virker nemmere ifm når hun skal på potten at have undertøj på. Så når Amanda er vokset fra de bodyer hun har nu tror jeg vi holder op med det (hun er 14 mdr) 

Anmeld

17. marts 2012

132319

Min søn skiftede over til undertøj da uldsæsonen sluttede i maj, der var han 2½ år.

Med min datter regner jeg med at gøre det omvendt, hun skifter over til undertøj når uldsæsonen starter i september, hvor hun bliver 2 den 13.

Anmeld

17. marts 2012

132319

Amandas-mor skriver:

Det lyder da vildt nok at have både body og undertøj på...med mindre det er fordi det er en langærmet body? Det gør vi nemlig når Amanda har en langærmet body på uden noget ud over. Så har hun undertrøje og underbukser på indenunder for varmen om at gøre

Ellers tror jeg de fleste skifter når barnet er omkring 2 år er mit indtryk. Jeg tror vi skifter helt over før, for Amanda bruger allerede str. 92 i body nu og det virker nemmere ifm når hun skal på potten at have undertøj på. Så når Amanda er vokset fra de bodyer hun har nu tror jeg vi holder op med det (hun er 14 mdr) 

Wauw, 92

Min datter er 18 måneder og bruger 80 

Anmeld

17. marts 2012

MorTil4<3

hehe okay såå jeg har intrykket af at omkring 2 års alderen er meget passende så ved jeg at jeg skal til at hitte det ned af hylderne i butikkerne heh

Anmeld

17. marts 2012

Tona

132319 skriver:

Wauw, 92

Min datter er 18 måneder og bruger 80 

Hi hi ja det er sjovt så forskellige de små kan være

Hun har altid været en ordentlig basse lige fra fødslen og er det stadig. Jeg er også selv temmelig høj, så jeg tror hun har det fra mig. Hendes far er nemlig ikke ret høj

Anmeld

17. marts 2012

132319

Amandas-mor skriver:

Hi hi ja det er sjovt så forskellige de små kan være

Hun har altid været en ordentlig basse lige fra fødslen og er det stadig. Jeg er også selv temmelig høj, så jeg tror hun har det fra mig. Hendes far er nemlig ikke ret høj

Ok, ja det er vildt

Min datter lagde også meget godt ud men en vægt på 3200 og en længde på 52 cm, født 36+6

Men hun er en lille nips nu. Vejer 9,7 kg og er 75 cm lang 

Jeg er ikke selv lille men kommer fra en familie med små kvinder, så hun bliver nok ikke så stor

Anmeld

17. marts 2012

Tona

132319 skriver:

Ok, ja det er vildt

Min datter lagde også meget godt ud men en vægt på 3200 og en længde på 52 cm, født 36+6

Men hun er en lille nips nu. Vejer 9,7 kg og er 75 cm lang 

Jeg er ikke selv lille men kommer fra en familie med små kvinder, så hun bliver nok ikke så stor

Hold da op hun ville da være blevet rigtig stor hvis du havde gået tiden ud

Men det er da også fint med sådan en lille nuser trold. Der er også fordele ved ikke at blive så høj. Især når man er pige/kvinde syntes jeg især tidligere at jeg har oplevet det som træls at være så høj somme tider

Anmeld

17. marts 2012

132319

Amandas-mor skriver:

Hold da op hun ville da være blevet rigtig stor hvis du havde gået tiden ud

Men det er da også fint med sådan en lille nuser trold. Der er også fordele ved ikke at blive så høj. Især når man er pige/kvinde syntes jeg især tidligere at jeg har oplevet det som træls at være så høj somme tider

Hihi ja, nok omkring de 4 kg  Så godt hun valgte at komme lidt før

Jeg synes at høje kvinder er så smukke, så det kan du godt være stolt af at være 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.